پویش رفیق گلستان باشیم در خصوص جمع‌ آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان در یزدراه اندازی شد.
کد خبر: ۷۲۹۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ 27 March 2019

ایستگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان گلستان در یزد را اندازی شد.
مهدی نشاسته گر افزود : تمامی هم‌وطنان می‌توانند با شماره‌گیری کد #۹۹*۸۸۷۷* یا از طریق واریز کمک‌های خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۰۰۰ و شماره‌حساب 3333 بانک ملی در بازسازی منازل تخریب‌شده در سیل و تهیه اقلام ضروری سیل‌زدگان مشارکت کنند.
وی از آمادگی دفاتر و مراکز کمیته امداد در سراسر استان برای دریافت کمک‌های مردمی خبر داد و گفت : علاوه بر این، ایستگاه‌هایی در سطح شهر برای دریافت کمک‌های مردمی بر پا شده است .
نشاسته گرگفت : این ایستگاه‌ها در میدان‌های همافر، باهنر، ابوذر، آزادی، شهید بهشتی، اطلسی، امیر چخماق و همچنین روبروی صداوسیما و امامزاده سید جعفر محمد (ع) آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند و در روزهای آتی نیز با بهره‌گیری از توان مجموعه‌های مردمی و فرهنگی استان تعداد آن‌ها افزایش پیدا می‌کند.
نشاسته‌گر بابیان اینکه طبق برآوردهای صورت گرفته اصلی‌ترین نیاز مردم مناطق سیل‌زده، وسایل گرمایشی مثل بخاری‌برقی و پتو نو و تمیز، مواد غذایی نظیر کنسرو و خشکبار، آب‌معدنی و کمک‌های نقدی برای تهیه اقلام ضروری است گفت : خیرین برای کمک به هم‌وطنان سیل‌زده شمال کشور تنها به نهادهای رسمی و ذی‌ربط در این عرصه اعتماد کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار