نخستین جشنواره رسانه‌های برخط استان یزد با حضور جمعی از مدیران کل و تجلیل از نفرات برگزیده این جشنواره به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۷۲۰۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰ 28 February 2019

«مجید جوادیان‌زاده» در آیین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌های برخط «خبرگزاری‌ها و پایگاه‌‍‌های خبری» استان، با اشاره به تاثیر این چنین جشنواره ها در موج آفرینی و جوشش جامعه خبری اظهار کرد: این جشنواره به عنوان راهکاری برای افزایش انگیزه، نشاط و شادابی حوزه رسانه در نظر گرفته شده است .

وی ایجاد رقابت سالم و پویایی بیش از پیش در حوزه اطلاه رسانی استان را از دیگر ویژگی‌های این چنین رویدادهای تخصصی دانست و افزود: استان یزد باید برند رسانه‌ای کشور را به خود اختصاص دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در ادامه با بیان این که رعایت اخلاق یکی از اولویت‌های اجرایی در حوزه رسانه و اطلاع رسانی است، گفت: رسانه‌ها به واسطه برخورداری از آزادی بیان و عمل باید توجه بیشتری به بحث اخلاقی اجتماعی داشته باشند.

«داوود پاک طینت» نماینده هیات داوران نیز در بخشی از این مراسم ضمن قرائت بیانیه هیأت داوران این دوره جشنواره، گفت: این جشنواره از نظر تعدد موضوعات و کمیت محتوا غنی وی لازم است خبرنگاران در تولید محتوای رسانه‌ای به مباحثی مانند دغدغه و مشکلات مردم و چالش کشیدن مسئولان بیشتر توجه کنند.

وی تنوع و دقت بیشتر در تیتر را از دیگر ضرورت‌های تهیه خبر و گزارش دانست و تصریح کرد: تیتر نه تنها جلوه و جذاب کننده خبر است بلکه زمینه‌ای برای توصیف محتوا و پوشش کاملی از خبر را در بردارد .

پاک طینت برگزاری و استمرار این جشنواره را موثر در ارتقای سطح کیفی خبرنگاران عنوان کرد و ادامه داد: داوری آثار دریافتی بدون غرض و در صحت کامل انجام شده است.

« مسعود میرجلیلی» دبیر اولین جشنواره رسانه‌های برخط «خبرگزاری‌ها و پایگاه‌‍‌های خبری» استان اظهار کرد: این جشنواره در پنج بخش مصاحبه، خبر، گزارش، یادداشت و عکس در سطح استان برگزار و بیش از 90 اثر به دبیرخانه ارسال شده است.و

وی در پایان «داود پاک طینت»، «احمد پهلوانیان» و «شادی ضابط» را داوران این دوره جشنواره رسانه‌های برخط در استان یزد معرفی کرد و افزود: تقویت کمی و کیفی فعالیت خبرنگاران رسانه‌های برخط از جمله مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره در استان یزد است.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از برگزیدگان جشنواره و فعالان رسانه‌ای تجلیل شد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار