همزمان با هفته بسیج صورت می‌گیرد
مسؤول بسیج اصناف استان قم گفت: تقدیر از تعدادی از کسبه قمی که در راستای تولید و توزیع کالاهای ایرانی و ترویج استفاده از آن‌ها تلاش می‌کنند از جمله برنامه‌های بسیج اصناف در هفته بسیج است.
کد خبر: ۶۸۴۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۷ 27 November 2018

به گزارش تابناک قم، عباس روحی اظهار کرد: قشر اصناف و بازاریان همواره در صحنه‌های مختلف حامی انقلاب و ارزش‌های انسانی بوده‌اند که هزار شهید اصناف قم خود سند این مدعا است.

وی افزود: یکی از مأموریت‌های بسیج اصناف تأکید بر تقوای اقتصادی در بین بازاریان است که با آموزش‌های مختلف از جمله آموزش فقه اقتصادی همراه است.

مسؤول بسیج اصناف استان قم ادامه داد: آموزش 6 ساعته فقه بازار و تجارت برای کسانی که برای ورود به عرصه بازار و دریافت پروانه کسب اقدام کرده‌اند در نظر گرفته شده است.

روحی عنوان کرد: برپایی نماز جماعت در بازارها و پاساژ‌ها، حمایت از کالاهای ایرانی و تولیدکنندگان داخلی از دیگر فعالیت‌های مورد پیگیری بسیج اصناف قم است.

وی با اشاره بر لزوم گسترش تفکر بسیجی در بین بازاریان گفت: بسیج اصناف قم در صدد تشکیل پایگاه‌های بسیج برای اتحادیه‌های مختلف اصناف مانند اتحادیه ناشران است.

مسؤول بسیج اصناف استان قم بیان کرد: محرومیت‌زدایی از دیگر برنامه‌های مورد استقبال قشر اصناف استان قم است، در این راستا همکاران صنفی برای سرکشی و کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه اعلام آمادگی کرده‌اند.

روحی بسیجیان اصناف را افسران جنگ اقتصادی دانست و گفت: بسیج اصناف در راستای آشناسازی بازاریان با زوایای جنگ نرم و تقویت بنیه بصیرتی آنان برنامه‌هایی را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به برنامه‌های مختلف بسیج اصناف در طول هفته بسیج عنوان کرد: تقدیر از تعدادی از کسبه قمی که در راستای تولید و توزیع کالاهای ایرانی و ترویج استفاده از آن‌ها تلاش می‌کنند از جمله برنامه‌های بسیج اصناف در هفته بسیج است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار