دبیر ستاد اربعین خراسان رضوی گفت: زائران افغانستانی برای شرکت در مراسم راهپیمایی اربعین از مرز دوغارن وارد استان خراسان رضوی شده اند.
کد خبر: ۶۷۲۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵ 25 October 2018
به گزارش تابناک : مهدی فروزان دبیر ستاد اربعین خراسان رضوی با بیان اینکه برای ورودزائران افغانستانی تمهیدات مناسبی پیش بینی شده است گفت: تاکنون ۵۴۶۳ زائر افغانستانی از مرز دوغارون وارد خراسان رضوی شده اند که این تعداد از اول آبان ماه به مروردر حال افزایش است.

وی افزود: زائران افغانستانی پس از ورود به ایران با هماهنگی سپاه در اردوگاه امام رضا (ع) مشهد مستقر می‌شوند که پس از آن با هماهنگی‌های صورت گرفته با کنسولگری عراق به سمت تمامی گیت‌های خروجی فعال در مرز‌های شرق ایران هدایت می‌شوند.

فروزان با اشاره به همکاری صورت گرفته با اداره کل اتباع خارجی بیان کرد: تمامی زائران افغانستانی از طریق مرزشلمچه از کشور خارج می‌شوند که به هماهنگی‌های صورت گرفته تمهیدات مناسبی برای حمل و نقل آن‌ها در نظر گرفته شده است.

دبیر ستاد اربعین خراسان رضوی در ادامه گفت: زائران افغانستانی پس از پایان مراسم اربعین با داشتن ویزای دوسر ورود از مرزشلمچه به مشهد بازمی گردند و در مراسم عزاداری دهه پایانی صفر شرکت می‌کنند سپس از مرز دوغارون به کشورشان باز می‌گردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار