نماینده مردم ٥ شهرستان خراسان شمالی:
نماینده مردم ٥ شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی زیربنای تمام پروژه های بزرگ و کوچک را بحث فرهنگ دانست و گفت: مباحث آموزشی و فرهنگی باید در جامعه تبدیل به باور شود.
کد خبر: ۶۵۰۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲ 02 September 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی  ؛ علی قربانی در جلشه شورای اداری خراسان شمالی که با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی برگزار شد، مسائل بیمه هنرمندان و اهالی رسانه، حمایت از نشریات و روزنامه های استان و تکمیل مجنمع های فرهنگی هنری را مطرح و مورد تاکید قرار داد.

وی تصریح کرد: استان های کمتر توسعه یافته به خصوص خراسان شمالی که پتانسیل و مزیت نسبی دارند باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرند.

وی انجام پروژه های بزرگ در دولت های گذشته را عامل ایجاد شکاف توسعه ای در خراسان شمالی دانست و افزود: این پروژه ها مکمل و در ارتباط با یکدیگر هستند که به صورت برنامه ریزی شده باید تعریف و عملیاتی شوند.

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بر اساس برنامه ششم توسعه باید سالیانه در استان ٨ تا ٢٠ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری داخلی و خارجی انجام بگیرد که در حال حاضر، برای رسیدن به این رقم باید ١٥ برابر تلاش کنیم.

قربانی تاکید کرد: تا به مفهوم عام کلمه، فرهنگ در جامعه نهادینه نشود، کار شایسته و خدمت رسانی نیز محقق نخواهد شد و در نتیجه رشد و توسعه ای نیز اتفاق نمی افتد.

وی فرهنگ و توجه به کار شایسته را به عنوان زیربنای جامعه و برای دستیابی به توسعه و پیشرفت ضروری دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار