علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: جدول زمان‌بندی مصاحبه دوره دکتری تخصصی ۴۶ رشته روی سایت www.azmoon.net قرار گرفت و دعوت‌شدگان به مصاحبه می‌توانند با مراجعه به این سایت از زمان مصاحبه خود مطلع شوند.
کد خبر: ۶۱۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱ 14 July 2015
به گزارش تابناک یزد به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، دانشگاه آزاد اسلامی زمان مصاحبه ۴۶ رشته دکتری (Ph.D) را اعلام کرد.   

معاون سنجش و پذیرش تأکید کرد: دعوت شدگان ‌باید در زمان تعیین شده در جلسه مصاحبه حضور به هم رسانند زیرا امکان مصاحبه مجدد وجود ندارد و حضور نیافتن به معنی انصراف از پذیرش تلقی می‌شود.
مصاحبه آزمون دکترا
علوی فاضل همچنین گفت: دعوت شدگان ‌باید هرگونه سوابق علمی و تحقیقاتی مانند پروژه، مقاله، ترجمه و تألیف را در زمینه رشته خود به همراه داشته باشند ضمنا به همراه داشتن اصل مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد و ریز نمرات و پایان‌نامه کارشناسی ارشد ضروری است.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی افزود: با توجه به این که دعوت متقاضیان بدون آزمون براساس معدل و نمره پایان‌نامه ملاک عمل قرار گرفته است، چنانچه در بین معدل و نمره پایان‌نامه زمان ثبت‌ نام و زمان مصاحبه فرد مغایرتی وجود داشته باشد، مطابق ضوابط برخورد خواهد شد.

علوی فاضل گفت: چنانچه هر واجد شرایطی در مورد زمان مصاحبه با سوالی مواجه شد، می‌تواند با مراجعه به سایت www.azmoon.org و طرح سوال خود در قسمت پرسش و پاسخ در اسرع وقت پاسخ لازم را دریافت کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار