- اگردرراه دین ازشما یاری طلبیدند برشما واجب است که آنهارایاری کنید. انفال/ 72
کد خبر: ۵۹۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶ 09 July 2015
روز جهانی قدس یادگاری از حضرت امام خمینی (ره) روزی است که فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مسلمانان دنیا نوید بخش نابودی صهیونیسم جهانی و غاصبان فلسطین مظلوم می باشد. روز جهانی قدس نشانه ای از خشم انقلابی مسلمین جهان بر علیه متجاوزان به قدس شریف می باشد. در این روز عزیز که به حق دست یاری خداوند متعال در آن مشهود است، همه ی عالم نظاره گرند که حتی تشنگی و گرسنگی هم نمی تواند مانع مطالبات اسلامی و انسانی مسلمانان شود و چگونه هیچ مسلمانی خفت و ذلت را نمی پذیرد و دل به سنت های دشمن شکن الهی بسته است.

رژیم اشغالگر قدس تاکنون تحت حمایت و زیر سایه ی رژیم ها و دولت هایی بود که از هر طرف آن را احاطه کرده بودند ولی اکنون تقدیر الهی بر این مسقر شده که اگر به توسعه طلبی بیندیشد، عملا دایره ی مساحت جنگ علیه خود را گسترش خواهد داد. تحولات جهانی و منطقه ای،اثبات کرده اند که اسرائیل، غده ای سرطانی ازنوع خوش خیم بوده که خودبه خود درحال فساد و زوال است و این رژیم جعلی هم چون مردابی راکد، در وسط ملت های بیدار احاطه شده که محو کامل این قوم پلید، جزو اولویت های اولیه ی آنهاست.

مردم شریف آذربایجان نیز چون مردم مسلمان جهان در روز قدس یک بار دیگر به خیابانها خواهند آمد و جنایت رژیم صهیونیستی و حمایت آمریکایی ها از این جنایات را محکوم خواهند کرد و پیامی برای کشورهای عربی خواهند داشت که بجای مبارزه با رژیم اشغالگر و جنایتکار صهیونیستی به برادرکشی در جهان عرب پایان دهند و این لکه ننگی است که باید از دامن اعراب زدوده شود و اینک در چنین شرایطی که مردان غیور و زنان شیردل فلسطینی با ایثار و مقاومتهای خود عرصه را بر مزدوران صهیونیسم تنک کرده و با افتخار و سرافرازی هر روز عزیزان خود را تقدیم اسلام و قرآن می کنند، بر امت مسلمان جمهوری اسلامی ایران به خصوص مردم قهرمان و غیور آذربایجان لازم است که با حضوری گسترده در راهپیمائی روز جهانی قدس حمایت و پشتیبانی خود را از مردم مظلوم فلسطین و انتفاضه پرشور جوانان آن نشان داده و بار دیگر با فریادهای کوبنده (مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل) به یاوه سراییها و گردنگشی های استکبار جهانی پاسخی دندان شکن بدهند.

ومن ا..التوفیق

رحیم جهانی

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :