مدیر کل زندان‌های استان یزد احصاء آسیب‌ها را مهمترین گام در پیشگیری از بروز برخی مسائل مختلف در زندان‌ها دانست.
کد خبر: ۵۸۷۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸ 08 April 2018

رضا ذوالفعلی نژاد عصر امروز در جمع کارکنان اداره حفاظت و اطلاعات زندان‌های استان یزد با تبریک سال جدید و تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط حفاظت اطلاعات این اداره در سال 96 اظهار داشت: با توجه به بررسی عملکرد سال گذشته، نشان از فعالیت‌های چشمگیری و مثمر ثمر این واحد در سال 96 است.

مدیر کل زندان‌های استان یزد احصاء آسیب‌ها را مهمترین گام در پیشگیری از مسائل مختلف در زندان‌ها دانست و تأکید کرد: پیشگیری و صیانت از حقوق کارکنان یکی از وظایف حفاظت است که در این زمینه نیز می‌بایست فعالیت بیشتری داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه کارکنان حفاظت باید الگوهایی مناسب برای سایر کارکنان و مددجویان باشند خاطرنشان کرد: تعامل و همکاری مناسب با سایر مسئولین زندان و واحدهای مختلف از ضروریات است زیرا همگی در یک جهت و با یک هدف کار در حال فعالیت هستیم و نیاز به همراهی و همدلی داریم تا بتوانیم در انجام وظایف خود به خوبی عمل کنیم.

ذوالفعلی نژاد تصریح کرد: گفتار و رفتار مناسب کارکنان با ارباب رجوع، مددجویان و پرسنل امری بسیار ضروری است که باید مدنظر همکاران محترم قرار گیرد.

مدیر کل زندان‌های استان یزد با بیان اینکه بدون شک آموزش مهمترین مسئله در کاهش بسیاری از آسیب‌ها در جامعه است گفت: آموزش‌ها و تذکرات حفاظتی باید به شکل مستمر انجام گیرد و بسیاری از مسائل امنیتی و حفاظتی برای پرسنل مرور شود تا خدایی نکرده با مشکلی روبه رو نشویم.

وی در پایان تأکید کرد: با توجه به توانمندی‌هایی که در همکاران ما وجود دارد، می‌توانیم در سال جدید رشد بهتری داشته باشیم و خدمات ارزنده‌تری ارائه کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار