فرماندهی انتظامی خراسان شمالی خبر داد
فرمانده انتظامی خراسان شمالی از افزایش 41 درصدی آمار تصادفات در سال جدید نسبت به سال گذشته در خراسان شمالی خبر داد.
کد خبر: ۵۸۷۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳ 07 April 2018

علیرضا مظاهری پیش از ظهر امروز با اشاره به عملکرد اقدامات فرماندهی خراسان شمالی در طرح نوروزی گفت: در سال 97 نسبت به سال 95 عملکرد بسیار مطلوبى داشته‌ایم اما نسبت به سال 96 عملکردمان مطلوب نبوده است اما توانستیم در حوزه تصادفات و جرائم آمار خود را کاهش دهیم که نسبت به سال 96 افزایش جزئی داشته‌ایم.

فرماندهی انتظامى خراسان شمالی با اشاره به سرقت‌های رخ‌داده  افزود: سرقت‌های انجام‌شده  نسبت به جمعیت استان 0.8 درصد است که خراسان شمالی رتبه 23کشوری  را به خود اختصاص داده است.

وی درزمینهٔ مبارزه با قاچاق کالا و دستگیری و کشف کالا به ارزش ریالی 407 میلیون ریال خبر داد و گفت: در حوزه مبارزه با جرائم اقتصادی کارهای خوبی صورت گرفت و سارقین احشام را دستگیر کرده‌ایم.

مظاهری در حوزه مبارزه با مواد مخدر افزود: 175 کیلوگرم مواد مخدر طی عملیات مشترک با استان‌های قم و کرمان کشف شد که 50 کیلوگرم آن سهم استان ما بوده است.

وی در ادامه گفت: در حوزه مواد مخدر با جمع‌آوری خرده‌فروشان و مبارزه جدی با عناصر خریدوفروش مواد مخدر شاهد بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی در راستای اجرای طرح‌های امنیت اخلاقی تذکرات لسانی اضافه کرد: با تغییر فصل طرح‌های امنیت اخلاقی برای بانوان بدحجاب پیگیر خواهیم بود و از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع خواهیم کرد.

مظاهری اظهار داشت: در حوزه پلیس‌راه در طول اجرای طرح نوروزی 231 فقره تصادف مختلف رخ‌داده است که نسبت به سال گذشته 41درصد افزایش داشته است.

وی  تصریح کرد:اقدامات انجام‌گرفته پلیس فتا در ایام نوروز علاوه بر اطلاع‌رسانی در فضای مجازی و درج هشدار، 11 فقره وقوع جرم بوده است که 9 مورد  آن کشف و 5 نفر دستگیرشده‌اند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی بیان کرد: 6 خودرو توقیفی به علت ایجاد رابطه نامشروع در ایام نوروز کشف‌شده که تحویل مراجع قضایی داده‌ایم.

علیرضا مظاهری در انتها از اجرای طرح بکار گیری 3 هزار نیرو که 300 نفر افتخاری بوده‌اند خبر داد و گفت :این طرح علاوه بر پاسگاه‌های پلیس‌راه ایستگاه‌های بین‌راهی و گشت‌های بین‌راهی و پاس پیاده را اجرایی شد.

گفتنی است با تلاش  نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت در طول تعطیلات و پس‌ازآن در استان الخصوص روز طبیعت و گود زینل خان فاروج شیروان کشتی با چوخه امنیت کامل برقرارشده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار