رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان روانسر گفت: در نوروز ۹۷ بیش از ۹۶ هزار مسافر و میهمان نوروزی در این شهرستان اسکان یافته اند.
کد خبر: ۵۸۵۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶ 01 April 2018

به گزارش تابناک به نقل ازروابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، سیف الله رنجبر از افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی میهمانان نوروزی شهرستان روانسر در نوروز امسال خبرداد و اظهار کرد: از ابتدای نوروز ۹۷ تا پایان روز دهم فروردین ۳۷۰ هزار گردشگر نوروزی وارد شهرستان روانسر شده اند.

وی ادامه داد: در طی این مدت ثبت ۱۰۷ هزار و ۸۵۹ مورد بازدید از آثار تاریخی و فرهنگی، طبیعی و گردشگری شهرستان داشته ایم.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان روانسر تصریح کرد: از این تعداد ۲۲ هزار و ۷۹۲ میهمان و گردشگر نوروزی از غار قوری قلعه بازدید کرده اند.

وی تاکید کرد: سراب روانسر در صدر پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری روانسر قرار دارد.

رنجبر همچنین درخصوص آمار اسکان گردشگران نوروزی در این شهرستان گفت: در نوروز امسال ۹۶ هزار و ۳۵۴ میهمان نوروزی را در خوابگاه‌های آموزش و پرورش، اقامتگاه‌های بوم گردی، کمپ‌های اسکان و هتل اپارتمان این شهرستان اسکان داده ایم.

وی با بیان اینکه به منظور ارائه مطلوب خدمات به گردشگران در نوروز ۹۷ واحد‌های نظارتی این شهرستان بازرسی‌ها و بازدید‌های خود را تشدید کرده اند، یادآورشد: طی ده روز اول فروردین ۱۹۱ مورد نظارت و بازدید از واحد‌های اقامتی، اماکن پذیرایی بین راهی، دفاتر خدمات مسافرتی و غرفه‌های صنایع دستی، سوغات و غذا‌های بومی و محلی شهرستان انجام گرفته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار