رئيس هیأت اسكواش استان قم خبر داد
رئيس هیأت اسكواش استان قم از خدمات‌رساني پايگاه نوروز با ورزش به مسافرين نوروز و زائرين كريمه اهل بيت (س) در قم خبر داد.
کد خبر: ۵۸۴۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۳ 29 March 2018

به گزارش تابناک قم،احمد مولوی امروز اظهار کرد: پایگاه «نوروز با ورزش » با ارائه خدمات ورزشی و رفاهی به مسافران نوروزی و زائرین کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومیه (س) به همت هیأت اسکواش و با همکاری هیأت تنیس روی‌میز استان قم راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: این پایگاه را از روز دوم فروردین ماه در سالن اسکواش مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر قم راه‌اندازی کرده‌ایم و با توجه به موقعیت مکانی این مجموعه که جنب عوارضی اتوبان قم – تهران واقع شده است، روزانه از تعداد زیادی از هموطنان عزیز و زائرین شهر کریمه اهل بیت (س) میزبانی می‌کنیم.

رئیس هیأت اسکواش استان قم با بیان اینکه پایگاه نوروز با ورزش تا پایان سیزدهم فروردین‌ماه دایر خواهد بود، اضافه کرد: در محوطه‌های درونی و بیرونی سالن اسکواش مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر قم علاوه بر میزبانی از مسافرین نوروز، پذیرای اسکواش بازان عزیز و علاقمندان به این رشته نیز هستیم.

وی ابراز کرد: همچنین به واسطه اینکه در مجاورت سالن اسکواش، یک سالن دیگر ویژه رشته ورزشی تنیس روی‌میز نیز قرار گرفته، فرصت بسیار خوبی برای تمامی علاقمندان به ورزش فراهم شده تا در کنار خدمات اسکان خود به فعالیت‌های ورزشی نیز بپردازند و خاطره‌ای خوب از حضور در شهر مقدس قم در ذهن این عزیزان بماند.

مولوی ابراز کرد: با تمهیدات هیأت تنیس روی‌میز استان قم، پینگ‌پنگ بازان حرفه‌ای از استان‌های قم، مرکزی، اصفهان، قزوین و فارس نیز در این مجموعه هم از سالن این رشته و هم از کورت‌های سالن بین‌المللی اسکواش قم همراه با مربیان خود استفاده می‌کنند که این مهم اشتیاق آنان نسبت به اسکواش نیز ایجاد کرده است.

وی در پایان اظهار کرد: در کورت‌های سالن بین‌المللی اسکواش قم با حضور امیرحسین خدایار یکی از مربیان این رشته آموزش و بازی این رشته انجام می‌شود و عزیزانی که به این مکان مراجعه می‌کنند همزمان از امکانات رفاهی در کنار برنامه‌های شاهد ورزشی بهره‌مند هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار