مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بناب از اعزام 1000 نفر از دانش آموزان دوره متوسطه شهرستان به اردوی راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۵۷۲۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱ 01 March 2018

محمود قهرمانی در گفت‌‌وگو با خبرنگار تابناک تبریز در تشریح این خبر اظهار داشت: کاروان های راهیان نور بسیج دانش آموزی شهرستان بناب با اعزام 1000 دانش آموز پسر و دختر در قالب 24 اتوبوس از سوم آبان ماه راهی مناطق عملیاتی شمال غرب و جنوب شروع شده است و آخرین اتوبوس در 15 اسفند ماه به این مناطق اعزام می شوند.

وی با تاکید به تعامل سازنده سپاه پاسداران بناب با آموزش و پرورش شهرستان گفت: این کاروانها با همکاری ویژه سپاه ناحیه بسیج بناب و آموزش و پرورش شهرستان به همراه راوی و معلمان راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند و از تلاش های ارزنده سپاه پاسداران شهرستان در اعزام این کاروان ها تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به اهمیت اردوی راهیان نور در انتقال رشادت های شهداء و ارزش‌های والای دفاع مقدس به دانش‌آموز افزود: آموزش و پرورش بناب همه تلاش خود را جهت ایجاد انگیزه و سفر دانش آموزان به این اردو انجام داده است و این اردوها در تقویت روحیه ایثار و مقاومت دانش آموزان بسیار موثر است.

قهرمانی ثبت فعالیت‌ها و برنامه‌های دانش‌آموزان در اردوهای راهیان نور را ضروری برشمرد و گفت: ثبت این اردوها و نمایش آنها برای سایر دانش آموزان می تواند در افزایش بازدید نسل جوان از مناطق عملیاتی تاثیر بسزایی در الگو برداری از زندگی شهدا و فرهنگ سازی و زنده نگهداشتن یاد و خاطره آنها خواهد داشت.

به گزارش تابناک تبریز، این دانش آموزان در اردوی ۵ روزه از مناطقی مانند شلمچه، اروند رود و طلایه بازدید خواهند کرد و برنامه های فرهنگی و عقیدتی در طول سفر و در مناطق جنگی نمایشگاه های فرهنگی و تئاتر برگزار می شود و در طول سفر راحله و روحانی محترم به سولات دانش آموزان پاسخ می دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :