سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم:
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: 44 درصد صادرات استان به عراق صورت می‌گیرد و در این راستا سال آینده یک نمایشگاه محصولات استان در شهر نجف برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۴۷۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۵ 03 January 2018

به گزارش تابناک قم، محمود سیجانی با اشاره به بازارهای اصلی صادرات استان قم اظهار کرد: دو کشور هدف صادرات استان، کشورهای عراق و افغانستان بوده و 44 درصد صادرات استان قم به عراق صورت می‌گیرد و در این راستا سال آینده یک نمایشگاه محصولات استان در شهر نجف برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: حل مشکلات صادرکنندگان استان قم را در بخش‌های گمرکی، مالیاتی و بانکی در استان پیگیری می‌کنیم، با توجه به عزم مدیران استان قم بسیاری از این مشکلات در سطح استان حل شده، البته بسیاری از مشکلات صادرکنندگان استان قم در سطح ملی است و برای حل این مشکلات پیگیر هستیم.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: در 9 ماه نخست امسال صادرات استان نسبت به سال گذشته حدود 34 درصد افزایش داشت. رشد صادرات قم حتی از هدف گذاری استان نیز بیشتر بود و این مساله بیانگر یک سری اتفاقات خوب در اقتصاد و بخش تولید قم است.

سیجانی با اشاره به دلایل افزایش صادرات استان قم اظهار کرد: یکی از این دلایل، ارائه مشوق‌های صادراتی به واحدهای تولیدی صادرکننده بود و به این واحدها یارانه در زمینه سود تسهیلات بانکی اختصاص پیدا کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بیشترین رشد صادرات استان قم در صادرات به عراق رخ داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار