در هشت ماه ابتدای امسال صورت گرفت
به گزارش تابناک شهرکرد- فرماندار شهرکرد با اشاره به اینکه در هشت ماهه ابتدای امسال هشت هزار و 935 بازرسی از نانوایی‌های شهرستان شهرکرد صورت گرفته است، افزود: از این تعداد 248 مورد تخلف گزارش شده است.
کد خبر: ۵۴۱۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹ 20 December 2017
تابناک چهارمحال وبختیاری- حمید ملکپور اظهار کرد: به منظور ارتقاء بهبود کیفیت نان در سطح نانوایی‌های شهرستان شهرکرد بازرسی‌هایی انجام و مصوباتی در جلسه شورای آرد و نان صورت گرفت.
فرماندار شهرکرد با اشاره به اینکه در هشت ماهه ابتدای امسال هشت هزار و 935 بازرسی از نانوایی‌های شهرستان شهرکرد صورت گرفته است، تصریح کرد: از این تعداد 248 مورد تخلف گزارش شده است.
ملکپور ادامه داد: از 248 مورد تخلف 32 مورد گران‌فروشی، 51 کم فروشی، 50 مورد عدم نصب قیمیت در نانوایی، 78 مورد عدم رعایت بهداشت و ... بوده است که یک مورد منجر به پلمپ واحد صنفی متخلف شد.
فرماندار شهرکرد تأکید کرد: این بازرسی‌ها توسط فرمانداری شهرکرد با همکاری مرکز بهداشت و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان صورت گرفته است.
ملکپور با بیان اینکه قرار است نانوایی‌های جدید تنها به شکل آزادپز باشند، گفت: هم اکنون با برخی از تقاضاهای ایجاد نانوایی به شکل آزادپز موافقت شده است.
وی خاطرنشان کرد: امید است با نظارت مستمر تخلفات موجود در حوزه آرد و نان به حداقل برسد و به لحاظ کیفی کیفیت نان کنترل شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار