دادستان کرج گفت:دستگاه‌های اجرایی و شهرداری ساختمان‌های فاقد استحکام و پاساژ‌های فاقد اطفاء حریق را به دادسرا اعلام کنند.
کد خبر: ۵۳۲۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸ 01 December 2017
به گزارش تابناک : دادستان کرج با تاکید بر نظارت بر ساخت وساز‌ها و مقاوم سازی ساختمان‌ها گفت: نهاد‌های اجرایی موظف هستند ساختمان‌های که فاقد استحکام و همچنین پاساژ‌هایی که فاقد اطفاء حریق هستند را شناسایی و به دادسرا اعلام کنند.

حاجی رضا شاکرمی دادستان کرج در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به تشکیل جلسات در رابطه با نحوه نظارت بر ساخت و ساز‌ها و تعیین یکی از معاونین دادستانی جهت نظارت و کنترل ساخت وساز‌ها در سطح شهر کرج تصریح کرد: جلساتی با حضور شهرداری، نظام مهندسی، معاونت عمرانی استانداری و اداره راه شهرسازی جهت نظارت برای مقاوم سازی ساختمان‌ها و جلوگیری از تلفات انسانی و موارد زلزله تشکیل شده است.

وی افزود: براساس مصوبات این جلسات از مسئولان خواسته ایم که هر ۶ ماه یکبار عملکرد خود را در خصوص نظارت بر ساخت و ساز‌ها و مقاوم سازی ساختمان‌ها و ایمن سازی ساختمان‌هایی که فاقد استحکام و پاساژ‌هایی که فاقد اطفاء حریق و بافت‌هایی که احتمال خطرریزش را دارند را شناسایی و به دادسرای کرج اعلام کنند.

دادستان کرج در ادامه بیان کرد: دستگاه‌ها همچنین موظف هستند جهت استحکام ساختمان‌ها و نصب دستگاه‌های اطفاء حریق در مکان‌های عمومی از جمله پاساژ‌های مهم حسب وظیفه قانونی خود اقدام کنند.





منبع : خبرفوری 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار