رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اعلام اینکه تاکنون مردم 40 میلیارد تومان به زلزله زده های کرمانشاه کمک کرده‌اند ابراز امیدواری کرد مجموع این کمکها طی روزهای آینده به 50 میلیارد تومان برسد.
کد خبر: ۵۲۹۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶ 25 November 2017

به گزارش تابناک : رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به تشریح اقلام مورد نیاز مناطق زلزله زده پرداخت و از مردم خواست در صورتی که قصد کمک غیر نقدی دارند این اقلام را تهیه کنند.

رضا اندام ، در مورد کمک‌های مردمی برای زلزله زدگان کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس جمع‌بندی کمک‌های نقدی، تا روز پنجشنبه میزان این کمک‌ها به بیش از 40 میلیارد تومان رسیده است و فراخوان ما تا پایان روز جمعه ادامه داشت. بعد از فراخوان، مردم کمک‌های خودشان را باید به شعب جمعیت هلال احمر ارائه کنند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به افزایش کمک‌های مردمی به 50 میلیارد تومان، گفت: احساس من این است که این رقم در روزهای آینده بیشتر خواهد شد و به 50 میلیارد یا بیش از آن افزایش پیدا خواهد کرد. این پیش بینی را بر اساس مشاهداتم می‌گویم چرا که در یک چادری که خود سازمان داوطلبان در خیابان طالقانی احداث کرد در یک روز مبلغی نزدیک به 40 میلیون تومان جمع‌آوری شد. از طرفی ما 1800 پایگاه در کشور داریم و از همین رو من فکر می‌کنم که جمع‌آوری مبلغ 50 میلیارد تومانی دور از ذهن نیست.





منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار