تاپایان امسال
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: بیشتر طرح های آموزشی مشارکتی بنیاد برکت در این استان تا پایان امسال به بهره برداری خواهند رسید.
کد خبر: ۵۲۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹ 25 June 2015
سعید هژبری بااعلام این خبراظهار کرد: با مشارکت این بنیاد خیریه برکت وابسته به نهاد مقام معظم رهبری در سال های اخیر عملیات ساخت 14 فضای آموزشی در مناطق مختلف استان آغاز شده است.

وی ادامه داد: ساخت این مدارس با 88 کلاس درس و زیربنای 19 هزار و 165 مترمربع با مشارکت بنیاد برکت در نقاط محروم این استان در دست اجراست.

هژبری با بیان اینکه بنیاد برکت برای ساخت این مدارس در مجموع 87 میلیارد ریال اعتبار تعهد کرده است، گفت: پیش بینی می شود بیشتر این مدارس تا پایان امسال تکمیل و برای استفاده دانش آموزان تحویل آموزش و پرورش شوند.

وی با بیان اینکه مشارکت بنیاد برکت در ساخت مدارس در این استان پارسال افزایش چشمگیری داشته است، یادآور شد: مجموع فضاهای آموزشی احداث شده از سوی این بنیاد تا پایان سال 92، 10 واحد آموزشی با 62 کلاس درس و زیربنای 9 هزار و 163 مترمربع و تعهد 36 میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام تاکید کرد: علاوه بر این پارسال با مشارکت و کمک چهار برابری افراد خیر و نیکوکار عملیات ساخت 30 فضای آموزشی جدید در مناطق مختلف این استان آغاز شده است.

هژبری با اشاره به محدود بودن اعتبارهای دولتی خواستار مشارکت هر چه بیشتر مردم بویژه خیرین در توسعه و ساخت و ساز فضاهای آموزشی در استان شد.

در هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز این استان که اردیبهشت امسال برگزار شد افراد خیر 155 میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی برای ساخت مدرسه تعهد کردند، علاوه بر این ساخت چندین فضای آموزشی توسط افراد خیر و نیکوکار تعهد شده است.

95 هزار دانش آموز در استان ایلام در مدارس دولتی و غیر دولتی در هزار و 341 فضای آموزشی به تحصیل اشتغال دارند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار