جلسه ماهیانه مشاوره پارک علم و فناوری البرز با حضور دکتر کریمیان اقبال مشاور پارک طی دو نشست جداگانه با مدیران مراکز رشد همکار و مشترک و نیز نمایندگان شرکت های فناور عضو پارک تشکیل شد. دکتر کریمیان اقبال در این جلسه، رسالت اصلی مراکز رشد وابسته به موسسات تحقیقاتی و پژوهشی، تجاری سازی فناوری پژوهشگران سازمان موسس دانست.
کد خبر: ۵۱۴۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶ 26 October 2017
به گزارش تابناک : 30 مهرماه ، جلسه ماهیانه مشاوره پارک علم و فناوری البرز با حضور دکتر کریمیان اقبال طی دو نشست جداگانه با مدیران مراکز رشد همکار و مشترک و نیز نمایندگان شرکت های فناور عضو پارک تشکیل شد. 
در نشست اول که در دفتر ریاست پارک برگزار گردید، نمایندگان شرکت های فناور و دانش بنیان عضو، به صورت جداگانه، با طرح موضوع و مسائل و مشکلات خود، با دکتر کریمیان مشورت نموده و از پیشنهادات و راهنمایی های ایشان بهره جستند. در نشست دوم که با حضور مدیران مراکز رشد همکار و مشترک برگزار گردید، دکتر کریمیان اقبال با بیان موضوعات مبتلابه پژوهشی و تحقیقاتی در مراکز رشد وابسته، گفت: رسالت اصلی مراکز رشد وابسته به موسسات تحقیقاتی و پژوهشی، تجاری سازی فناوری پژوهشگران سازمان موسس است و بایستی این هدف به صورت جدی اجرایی گردد. در این نشست که با حضور معاون فناوری، مشاور اجرایی رئیس و مسئول ساختارهای فناورانه پارک علم و فناوری البرز و به صورت مشاوره باز و گروهی برگزار شد، مدیران مراکز رشد همکار و مشترک، به طرح مشکلات خود پرداختند. مهندس سبط الشیخ انصاری معاون فناوری پارک علم و فناوری البرز، تعامل و هم افزایی پارک و موسسات آموزشی و تحقیقاتی را با هدف راه اندازی ساختارهای فناوری و برگزاری رویدادهای کارآفرینی، کارگاه ها و دوره های آموزشی از اولویت های پارک عنوان نمود و از ارائه تقویم مشاوره هفتگی پارک در آینده نزدیک خبر داد.





منبع : سپیدارنیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار