نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت:با توجه به پتانسیل ها و استعدادهای کشور در زمینه کشاورزی، بدون شک بخش کشاورزی مبنا و پایه اقتصاد کشور است.
کد خبر: ۵۱۴۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶ 25 October 2017
به گزارش  خبرنگار خبرگزاری تابناک ،در گردهمایی مسولین حوزه های نمایندگی ولی فقیه در سازمان های جهاد کشاورزی سراسر کشور که با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، رئیس سازمان دامپزشکی کشور،  رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و نماینده ولی فقیه در این سازمان و جمعی از  مدیران برگزار شد؛ آیت ا... حسن عالمی افزود: باید بر تکیه بر دانش متحصصان سعی کنیم کشاورزی علمی و به روز را ترویج کنیم.

وی در ادامه با اشاره به آیاتی از قرآن کریم تصریح کرد: دلداگی و انس با مفهوم قرآن برای این است که دل های ما  برای  پذیرش حقایق زندگی آماده شود.

آیت ا... عالمی با اشاره به آیه 106 تا 110 سوره کهف خاطرنشان کرد: خداوند در این آیات به زندگی انسان پرداخته که سخن اولش با آغاز مسئولیت انسان بعد از بلوغ می باشد که باید برای انجام وظایف آماده شود.

وی تصریح کرد: انسان قبل از بلوغ بی مسئولیت است اما بعد از آن اولین تکلیف او ایمان به خداوند است و پس از ان انجام عمل صالح است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی اضافه کرد: اگر ایمان به خدا همراه عمل صالح نباشد به نتیجه ای که سعادت بشر در ان قرار داده شده نمی رسد.

آیت ا... عالمی گفت: اگر انسان به دلداگی و ایمان قلبی به خدا برسد، وارد بهشت می شود و از جایگاه و منزلت ابدی برخوردار خواهد بود و این انسان هرکز جایگاهش تنزل نخواهد کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار