رئیس انجمن صنف گردشگری استان یزد بر لزوم ایجاد شرایط حمل‌ونقل بین‌المللی در یزد در راستای بهبود وضعیت گردشگری استان تأکید کرد.
کد خبر: ۵۰۶۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶ 10 October 2017
به گزارش «تابناک یزد»،احمدرضا موحد رئیس انجمن صنفی دفاتر گردشگری یزد در نشست اعضای کمیته گردشگری مذهبی و معنوی استان که با حضور محب خدایی معاون گردشگری کشور در سالن کنفرانس اداره کل میراث فرهنگی یزد برگزار شد با اشاره به ظرفیت‌ها بالای یزد برای جذب گردشگر خارجی، افزود: ایجاد شرایط حمل‌ونقل هوایی بین‌المللی برای بهبود وضعیت جذب گردشگر و رونق این صنعت پرسود در استان امری ضروری است که باید موردتوجه مسئولین ذی‌ربط قرار بگیرد.

این فعال گردشگری ادامه داد: فراهم نبودن این مهم بعضاً باعث شده تا بسیاری از گردشگران خارجی پس‌ازاینکه از جذابیت‌های متنوع استان یزد مطلع شدند به دلیل فراهم نبودن شرایط پرواز مستقیم از خارج کشور به یزد، تمایل خود برای سفر به یزد از دست بدهند.

عضو کمیته گردشگری مذهبی و معنوی استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های متنوع این کمیته در راستای آشنا کردن گردشگران با ویژگی‌های فرهنگی و معنوی یزد و معرفی کردن برنامه‌های اصیل مذهبی در استان به توریست‌ها، اذعان کرد: این فعالیت‌ها مورد استقبال گردشگران خارجی قرارگرفته و موجب افزایش حضور آن‌ها شده است.

وی با تأکید بر اینکه فعالان عرصه گردشگری در استان دغدغه مذهبی و معنوی دارند، اظهار داشت: ارتباط این کمیته‌های گردشگری با دبیرخانه حسینیه ایران و تعامل‌های صورت گرفته باعث شد تا گام مؤثری در راستای معرفی ویژگی‌ها معنوی و فرهنگی جهان شهر یزد به گردشگران برداشته شود و این مهم خود اقدامی تأثیرگذار در جهت مبارزه با اسلام هراسی و معرفی چهره حقیقی اسلام به شمار می‌رود.

موحد در پایان تصریح کرد: حضور چشمگیر گردشگران در مراسم‌های ماه محرم استان باعث شد تا مسئولین با روی باز بیشتری با موضوع گردشگری برخورد کنند و توجه بیشتری به صنعت گردشگری استان داشته باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار