جانشین فرماندهی انتظامی قم:
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم در جمع معاونان و رؤسای پلیس‌های تخصصی این فرماندهی، گفت: پلیس افتخاری، زمینه ساز ارتقای امنیت اجتماعی است.
کد خبر: ۴۹۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵ 18 June 2015
به گزارش تابناک قم، حمید رضا اسدی صبح امروز در نشست تخصصی بررسی آمار و عملکرد پلیس‌های افتخاری استان قم که در سالن جلسات ستاد این فرماندهی برگزار شد، تأمین و ارتقای امنیت اجتماعی را نتیجه مشارکت مردمی دانست و اظهار داشت: مشارکت مردم و نهادهای اجتماعی و فرهنگی در ارتقای امنیت اجتماعی تأثیرگذار بوده و جامعه را در مسیر توسعه و تکامل هدایت می‌کند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم افزود: طرح پلیس افتخاری احساس مسئولیت شهروندان در قبال تأمین امنیت را افزایش داده و هدف اصلی پلیس که توسعه و تحکیم نظم و امنیت اجتماعی است را محقق می‌کند.

اسدی افزایش اعتماد اجتماعی، استفاده از توان مردمی در مأموریت‌ها و تقویت پلیس را از جمله اهداف به کارگیری پلیس افتخاری دانست و عنوان کرد: استفاده از ظرفیت مردمی در مأموریت‌ها و اقدامات پلیسی پشتوانه ای برای حفاظت از حقوق شهروندی در راستای اجرای قانون در جامعه است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم با بیان اینکه استان قم در طول ایام سال میزبان زائران حرم کریمه اهل بیت (س) و مسجد مقدس جمکران است، خاطرنشان کرد: حضور پلیس‌های افتخاری در مأموریت‌های مختلف و همگام با پلیس قم سبب شده است تا آسیب‌ها کاهش یافته و شاهد ارتقاء امنیت اجتماعی برای مسافران و شهروندان باشیم.

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان قم نیز در ابتدای این جلسه ضمن قدردانی از معاونت اجتماعی این فرماندهی به دلیل اقدامات و فعالیت‌های مختلف در طرح پلیس افتخاری و جذب آن‌ها، گزارشی از فعالیت پلیس‌های افتخاری این استان در معاونت‌ها و پلیس‌های تخصصی این فرماندهی و آمار و عملکرد آن‌ها طی این مدت ارائه داد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار