معاون سیاسی استانداری خراسان‌ رضوی گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده ۱۵ مرکز جدید اورژانس اجتماعی در شهرستان های خراسان رضوی راه اندازی شده است.
کد خبر: ۴۸۹۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰ 04 September 2017
به گزارش تابناک : "سید جواد حسینی" صبح دوشنبه در جلسه رونمایی از سامانه ملی طلاق که در استانداری خراسان رضوی برگزار شد با اشاره به کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: هم اکنون طرح مداخله در طلاق در ۱۳ شهرستان خراسان رضوی اجرایی شده است.

وی افزود: خوشبختانه ۱۳/۳ درصد کاهش طلاق در چهار ماهه نخست سال جاری را شاهد هستیم که سامانه ثبت طلاق به منظور کاهش طلاق امروز در ۱۳ شهرستان خراسان رضوی با حضور معاون‌ رئیس جمهور در امور زنان  افتتاح می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی خراسان رضوی تصریح کرد: امروز ۱۵۰ مرکز اورژانس اجتماعی در سراسر کشور افتتاح می‌شود که ۱۱ مورد آن در شهرستان‌های خراسان رضوی بوده و این مراکز خدمات تخصصی و اجتماعی محور را در دستور کار قرار داده اند.

وی در خصوص تشکل‌های غیردولتی گفت: بعد خانه احزاب و خانه جوان، ۹۴۰ تشکل غیردولتی در خراسان رضوی تشکیل شده و پارلمان مشورتی زنان را در ۱۳ شهرستان خراسان رضوی راه‌اندازی کرده‌ایم که هزار و ۲۰۰ بانوی فعال از ۲۵ قشر و گروه اجتماعی با انتخاب خودشان و به صورت اتفاقی در این تشکل‌ها مشارکت می‌کنند.





منبع : اقتصاد ایران 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار