مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین گفت: کارفرمایان پیشگامان عرصه اقتصادی کشورند و با تسیهل در روند فعالیت آنها باید مورد تکریم واقعی قرار گیرند.
کد خبر: ۴۷۰۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳ 01 August 2017
ششمین یادواره تکریم کارفرمایان دوستدار کارگر روز دوشنبه با حضور سیروس نصیری مدیرکل تامین اجتماعی، سیده حمیده زرآبادی نماینده قزوین درمجلس شورای اسلامی، علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری قزوین، علیرضا کشاورز قاسمی رئیس اتاق بازرگانی قزوین، محمودرضا طاهری مدیرکل استاندارد استان در سالن تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.

سیروس نصیری در این همایش اظهارداشت: در استان قزوین با ۲۱۳ هزار بیمه شده اصلی که ۱۵۷ هزار بیمه شده اجباری داریم که جمعیت مستمری بگیر نیز بالغ بر ۶۴ هزار خانوار است.

وی افزود: در استان قزوین ۷۸۰۰ بازنشسته متمری بگیر داریم و ۶۲ درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی است.

ماهانه ۹۷ میلیارد تومان در استان پرداخت می شود

نصیری یادآورشد: ماهانه در استان قزوین ۹۷ میلیارد تومان برای بیمه ها و مقرری بازنشستگان پرداخت می شود در حالی که میزان دریافتی های ما ۸۵ میلیارد تومان است و باید ماهانه ۱۰ میلیارد تومان کسیر خود را تامین کنیم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین تصریح کرد: با افزایش حقوق مستمری بگیران این تغییر در حقوق افراد تحت پوشش استان هم لحاظ شده است و با تحول در حوزه آی تی توانسته ایم سرعت ارائه خدمات خود را بالا ببریم.

وی اضافه کرد: ۱۰۰ درصد بازرسی های تامین اجتماعی استان الکترونیکی است و ابلاغ ها نیز به طور کامل الکترونیکی شده است و ۷۵ هزار بیمه اجباری بدون حضور افراد تنظیم می شود.

نصیری یادآورشد: در حزوه درمان هم ۱۰۰ درصد نسخه ها به صورت الکترونیکی انجام می شود و دیگر نسخ دستی نداریم و این کار موجب جلب رضایت مردم شده است.

وی اظهارداشت: در حوزه کارفرمایی نیز با تعامل منطقی تلاش کرده ایم همکاری مناسبی صورت گیرد و کارها با چک و سفته انجام می شود و در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداشته ایم.

۴۲۰ میلیارد تومان مطالبات تامین اجتماعی استان

نصیری بیان کرد: باید تعامل ما با کارفرمایان بهتر از گذشته باشد زیرا اشتغال در دست این افراد است و هر چقدر همکاری ما با این افراد بیشتر باشد به روان شدن امور و کسب درآمدهای پایدار خود امیدوارتر می شویم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین تصریح کرد: در حال حاضر ۴۲۰ میلیارد تومان مطالبه در استان داریم و در کنار هزینه های دیگر برای تداوم خدمت رسانی با مشکلات جدی مواجهیم.

وی اضافه کرد: کارفرمایان پیشگامان حوزه اقتصادی هستند و امروز اگر بخواهیم با بیکاری مقابله شود نیازمند حمایت از کارفرمایان برای تداوم کار هستیم.

نصیری گفت: اگر بیکاری در جامعه افزایش یابد هزینه های تامین اجتماعی نیز بیشتر می شود لذا ما وظیفه داریم با حمایت جدی از کارفرمایان و تسهیل در روند کار با تعامل بیشتر از اشتغال و تولید پشتیبانی کنیم.

وی اضافه کرد: همه باید به کارآفرین احترام بگذاریم و با تکریم واقعی سرمایه گذاران و تولیدکنندگان به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کنیم.

در این مراسم از هشت نفر از کارآفرینان شاخص دوستدار کارگر در استان قزوین تجلیل شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار