استاندار مازندران با اشاره به کارکرد موثر بنیاد علوی در استان، گفت: ۱۰۰۰ فقره اسناد بنیاد علوی به مردم نیازمند مازندران اهدا می‌شود.
کد خبر: ۴۶۶۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱ 25 July 2017
به گزارش تابناک : ربیع فلاح‌جلودار امروز در مراسم افتتاح بزرگ‌ترین گلخانه سبزی و صیفی‌جات کشور در دشت‌ناز ساری اظهار داشت: بنیاد مستضعفان در مازندران در ابعاد مختلف فعالیت خوبی دارد و این بنیاد توانسته در یاری محرومان گام‌های مثبتی را در مازندران بردارد.

وی افزود: هفته آینده قرار است با حضور رئیس بنیاد مستضعفان، 100 0فقره اسناد مالکیت بنیاد علوی به‌صورت رایگان به مردم نیازمند استان اعطاء شود.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری مطلوبی در حوزه گردشگری از سوی بنیاد مستضعفان در مازندران صورت گرفته است، تصریح کرد: همکاری بنیاد در شناسایی شناگاه‌های مازندران موثر بوده است.

فلاح با بیان اینکه شرکت زراعی دشت‌ناز ساری در سال‌های پس از انقلاب توانسته خدمات موثری بر مردم منطقه داشته باشد، گفت: 50 درصد بذور پایدار و غلات منطقه و 75 درصد دانه‌های روغنی شرق استان از طریق این شرکت زراعی تولید می‌شود.

وی با اعلام اینکه توسعه صادرات محصولات کشاورزی از مولفه‌های اصلی اقتصاد مقاومتی است، گفت: توسعه صادرات صیفی و سبزیجات مازندران در کشورهای حاشیه دریای خزر را پیگیر هستیم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه کشورهای هدف نیازمند همه محصولات کشاورزی تولیدی مازندران هستند، تصریح کرد: امروز مازندران از استان‌های موثر در تامین امنیت غذایی کشور است.

وی با بیان اینکه ضریب کشت محصولات کشاورزی در استان 1.4 درصد بوده است، افزود: تلاش داریم این شاخص را تا دو برابر افزایش دهیم.

فلاح با تاکید بر تلاش بیشتر بنیاد مستضعفان در تکمیل آزادراه تهران - شمال، گفت: 27 درصد اشتغال و 22 درصد درآمد مازندران در بخش کشاورزی بوده و با کمک بنیاد بتوانیم در تامین زیرساخت‌های مازندران سهیم باشیم.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس نیز با اشاره به اینکه شرکت زراعی دشت ناز ساری در چند صباح گذشته در خاورمیانه بی‌نظیر بوده است، افزود: باید توجه بنیاد به توسعه زیرساخت‌های روستاهای منطقه بیشتر شود.

وی با بیان اینکه روستاهای منطقه تحت مدیریت بنیاد مستعضفان در حوزه میاندورود از کمترین امکانات دسترسی برخوردار هستند، تصریح کرد: بسیاری از ورودی‌ها و دسترسی روستاها به دلیل وجود اراضی کشاورزی بنیاد، امکان تعریض و آبادانی ندارند که بنیاد در زمینه محرومیت زدایی گام‌های اساسی بردارد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با اشاره به اینکه امیدواریم بنیاد مستضعفان کمک‌های زیرساختی به منطقه کند، تصریح کرد: نقش بنیاد در توسعه زیرساخت‌ها و اشتغال منطقه مشهود باشد.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار