فخرآذر در نطق پیش از دستور جلسه شورای شهر تبریز:
جلسه شورای اسلامی شهر تبریز یکشنبه 11تیر در غیاب ،مدبر ، ،بابایی ،و ایران آهور در محل ساختمان شهرداری برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۱۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 02 July 2017
 حمله تند فخر آذر به برخی نمایندگان مجلس
 
به گزارش تابناک تبریز، فخر آذر سخنران پیش از دستور جلسه این هفته شورای شهر تبریز، با اشاره به حماسه آفرینی مردم در انتخابات اظهار داشت :انتخابات 29اردیبهشت ،یکی از انتخابات بزرگ و پرشور ایران اسلامی بود.
 
وی افزود ،با آرزوی توفیق به منتخبین دولت و شورا ، انتظار داریم همه منتخبان در جهت رفع مشکلات مردم حرکت کنند.

فخر آذر تصریح کرد ،هر زمانی فضای دوقطبی در کشور برجسته شده است ،مشکلات کشور آن طور که شایسته کشور است حل و فصل نمی شود.

وی تاکید کرد ، اگر بخواهیم مشکلات کشور حل شود باید از راه اصلاح گرایی وارد شویم و نمونه موفقی از حکومت اسلامی را نمایان کنیم.

اصلاح طلبان و اصول گرایان تا زمانی که بر روحیه انقلابی اهتمام نورزند نمی توانند مشکلات را حل کنند.

وی با اشاره به حوادث تروریستی تهران تاکید کرد: لازم میدانم بر خود تا از جواب قاطع سپاهیان رشید اسلام به تحرکات تروریستی و همچنین از مقام معظم رهبری به جهت انتخاب حجت الاسلام آل هاشم به عنوان امام جمعه تبریز و از برخی از رسانه ها که بدون غرض اخبار را منتشر کرده اند، تشکر میکنم.



وی با اشاره به سوء استفاده برخی نمایندگان مجلس از اصل 100 قانون اساسی، اظهار داشت :متاسفانه برخی نمایندگان در خصوص رسیدن به منافع شخصی از اصل 100سوء استفاده می کنند.

فخر آذر با اشاره به اینکه در همین انتخابات شورای شهر تبریز، بعد از تایید هیئت مرکزی انتخابات برخی ها دوباره رد صلاحیت شده اند افزود،برخی از اعضای هیئت نظارت به هر کاری دست زده اند  و معاملات سیاسی و پولی انجام شده است.

چه کسی پاسخگوست ؟
 
رئیس شورای شهرستان با طرح این نکته که انتخابات شورای شهر همیشه با اشکال مواجه است افزود : در فرایند انتخابات شورای شهر باید تجدید نظر شود و فرایند تایید صلاحیت باید از دست نمایندگان مجلس خارج شده و به ارگان مناسبی ازجمله شورای نگهبان واگذار شود.

فخراذر با اشاره به مصوبه ISO اصلاح ساختار سازمان های شهرداری اظهار داشت :برای پیشرفت و توسعه شهر باید مصوبه مذکور اجرا شود.

وی در پایان سخنان خود تاکید کرد ،احیای دریاچه ارومیه باید از مسائل سیاسی جدا شود و این مسئله زیست محیطی باید مورد اهتمام همه قرار گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :