منتخب شورای پنجم یاسوج خبر داد:
دهراب پور : برای تقویت حوزه اطلاع رسانی طرح هایی در دست مطالعه است که در طول فعالیت پنجمین دوره شورای اسلامی به اجرا در می آید.
کد خبر: ۴۴۱۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ 14 June 2017
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: رسانه ها بهترین و تاثیرگذار ترین ابزار ممکن برای ترویج فرهنگ شهروندی دراین شهرهستند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ؛ محمد رحیم دهراب پور روزچهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود : رسانه از ظرفیت بالایی دراطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی برخوردار هستند و باید از این ظرفیت بهره گرفت .
وی فرهنگ شهروندی را حق طبیعی و از حقوق اولیه شهروندان جامعه دانست وافزود : فرهنگ شهروندی زیربنای توسعه همگون شاخص های شهری است و باید دراولویت قرارگیرد.
دهراب پور با بیان اینکه اصحاب رسانه برای آگاهی بخشی به مردم نسبت به حقوق خود دارای رسالتی حساس و مهم هستند اظهار کرد: نقش رسانه ها همچنین در ترویج و اشاعه فرهنگ شهری در سطح جامعه نقشی بی بدیل است.

وی با بیان اینکه آگاهی بخشی به مردم از سوی رسانه ها و آشنا شدن آنها نسبت به حقوق خود خلاهای موجود را پر می کند افزود: تداوم این اقدام ارزشمند مولفه نظارت در جامعه را ارتقا می بخشد و بسیاری از هزینه ها را کاهش می دهد.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج از رسانه ها بابت پوشش و انعکاس اخبار مربوط به حوزه شورا و شهرداری قدردانی کرد و گفت: پوشش رسانه ها و همکاری آنان بسیار خوب و قابل ستایش بوده و به انجام بهتر وظایف و رسالت های شورا کمک می کند.
وی افزود: رسانه ها متعلق به نظام و مردم هستند و بر سر مسایلی که به حقوق جامعه مربوط می شود با کسی نباید تعارف داشته باشد.
وی با بیان اینکه رسانه ها باید اعتماد مردم را به خود جلب کنند، گفت: خبرنگاران توجه به این مهم را سرلوحه کار خود قراردهند و در این راستا گام بردارند.

دهراب پور افزود: برای تقویت حوزه اطلاع رسانی طرح هایی در دست مطالعه است که در طول فعالیت پنجمین دوره شورای اسلامی به اجرا درمی آید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار