مدیر‌کل زندان‌های استان کرمان با اشاره به اینکه حدود ۸۵۰۰ نفر فقط در بحث مواد مخدر در استان کرمان گرفتار زندان شده‌اند گفت: به‌طور متوسط روزانه دو تا سه هزار نفر برای ملاقات به زندان‌های استان کرمان مراجعه می‌کنند.
کد خبر: ۴۳۹۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ 12 June 2017
رمضان امیری امروز در دومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اظهار‌داشت: بیش از 12 هزار نفر در زندان‌های استان کرمان به سر می‌برند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد حدود هشت هزار و 500 نفر فقط در بحث مواد مخدر گرفتار شده‌اند گفت: در مجموع 70 درصد از زندانیان استان کرمان مربوط به مواد مخدر است.

مدیر‌کل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان کرمان با بیان اینکه به‌طور متوسط روزانه دو تا سه هزار نفر از خانواده‌های زندانیان برای ملاقات به زندان‌های استان کرمان مراجعه می‌کنند افزود: این فرصت زمان مناسبی برای آموزش‌های پیشگیرانه برای خانواده‌ها است.

وی با اشاره به اینکه حدود 200 نفر زندانی مواد مخدری اتباع در زندان‌های استان داریم تصریح کرد: هر ساعتی حدود 2.1 نفر وارد زندان‌های استان کرمان می‌شوند که باید با اقدامات پیشگیرانه این عدد را به صفر برسانیم.

در این جلسه صادق‌زاده مدیر‌کل بهزیستی استان کرمان نیز با اشاره به اینکه در اجرای برنامه‌ها و بکارگیری اعتبارات یک مدیریت صحیح و عملی نیاز داریم گفت: سند جامع پیشگیری یک سند کاملا علمی و قابل قبول است که روی این سند باید برنامه‌ریزی‌ها انجام شود.

وی خاطر‌نشان کرد: خوشبختانه از برنامه چهارم به بعد و در برنامه پنجم و به‌طور ویژه در برنامه ششم، موضوع پیشگیری جدی گرفته شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار