امام عزیز، هستند کسان دیگری که قصه تلخ می نویسند، می خواهند کژراهه ها را به راه ما گره بزنند، می خواهند پنجه در پنجه آفتاب کشند، می خواهند از «ماموم» امام، «مامون» بسازند، می‌خواهند پندارهای تحجر و حجتیه‌ای‌گری و بی‌ولایتی را به نام حق به خورد مردم بدهند اما کور خوانده‌اند...
کد خبر: ۴۳۵۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱ 04 June 2017
ما اهل ایرانیم، خود ایرانیم، ایران خمینی که استقلال را حرف به حرف با جان‌مان زندگی می‌کنیم و جهان‌مان را می سازیم و با جهانیان بر مدار حکمت و عزت و مصلحت، سخن می‌گوییم و حق‌مان را نه در شعار که بر سر میزی اثبات می‌کنیم و می گیریم که آن سویش، 6 قدرت جهانی و تحریم‌گر، برای نافرجامی تلاش ما می‌کوشند اما ما با "برجام"  با اعلام خواسته‌های خود، عزم عبور از روی دیوار تحریم فزونخواهی آنان می کنیم.
 
ماموم خمینی باشیم نه  
 
امام! تو استقلال را به آزادی گره زدی تا از دل آن «جمهوری اسلامی» ظهور کند و ما به این گوهر باهر، هنوز چشم روشن داریم. تو، می خواستی نه تنها از ماذنه ها که از گلدسته‌های جان نیز اذان حریت و آزادگی برخیزد و ما هنوز آزادمردترین مردم این جهانیم و چشمی اگر به انصاف باز شود این را در مقایسه با دیگر کشورها می توان دید، هر چند با ایده آل های مکتب تو فاصله فراوان داریم. هر چند گاه خط‌هایی به خطا کشیده می شود اما رویکرد کلی ما، حفظ میراث توست ای بزرگ!
 
تو، ایران را عزیز و ایرانی را عزتمند می خواستی و یادمان دادی نیازمندان را تا ایستادن به یاعلی یاوری کنیم. دست مهربان تو بر سر نیازمندان چتر حمایت بود و امروز نیز این راه ادامه دارد و می کوشیم در صراط مستقیم عدالت، فقر را بتارانیم. کجی ها را به راستی رسانیم تا بستر برای ظهور استعدادهای ناب فراهم آید.
 
امام! ای عزیزترین!  در صراط مستقیم تو گام های بزرگ کم بر نداشته ایم. کارهای بزرگ هم کم نشده است آن قدر که در حوزه بسیاری از علوم می توانیم سرمان را بالا بگیریم و بگوییم فرزندان خمینی هستیم. فرزندان مردی که افق های دوردست را در دسترس قرار داد، این اما بدان معنا نیست که کار تمام شد. می دانیم، نه، ما ایستاده ایم. پا به راه شده ایم و این را خوب می دانیم تا رسیدن به آن چه در خور نام تو باشد. هنوز باید مجاهده گونه بکوشیم.
 
امام! ما به «ثقل هایی» که برایمان به میراث گذاشتی آن قدر متمسک هستیم که راه را به بیراهه نرویم. ما ولایت فقیه را، جمهوریت و اسلامیت را و خانواده عقیدتی تو را، بیت تو را ، صحیفه نور تو را ، حواریون تو را  چنان جانمان در بر می گیریم و تا سرمنزل مقصود می‌رسانیم.
 
امام! ما در نهج تو انتخاباتی برگزار کردیم که با بلاغت تمام می توانیم در تراز بالاترین مردم سالاری‌ها به چشم جهانیان بکشیم.
 
امام عزیز! هر چند هستند کسانی که توهم‌ها، منیت‌ها و خودخواهی‌ها و قدرت طلبی‌ها آنان را از آرمان های تو دور کرده و و به جایی رسانده است که یاران نخستینت، را به حاشیه برانند  اما قاطبه مردم هنوز به نام تو و یاد تو برادر هم هستند و در غبارهای تردید افکنی پشتیبان ولایت و  و فرزندان و یارانت ایستاده اند تا مملکت آسیب نبیند.
 
امام عزیز، هستند کسان دیگری که قصه تلخ می نویسند، می خواهند کژراهه ها را به راه ما گره بزنند، می خواهند پنجه در پنجه آفتاب کشند، می خواهند از «ماموم» امام، «مامون» بسازند، می خواهند پندارهای تحجر و حجتیه‌ای‌گری و بی‌ولایتی را به نام حق به خورد مردم بدهند اما کور خوانده‌اند. خواب خوش دیده‌اند، امت تو آن قدر بیدار است که این خواب ها تعبیر نشده ،باطل شود.
 
امام عزیز! هستند کسانی که می خواهند مردم را به ناکجاآباد ببرند. پندارهای انحرافی را جامه حق پوشند، بی‌ولایتی را ولایتمداری معنا کنند و دین و ایمان مردم را به بازی بگیرند، اما همچنان که هشدار داده بودی ما چشم باز داریم تا راه حق باز بماند.
 
امام! ما میراث تو را حفظ می کنیم. حتی به قیمت جان خویش. حفظ می کنیم حتی به قیمت آبروی خویش و نمی‌گذاریم کسانی با خط سیاه به تفسیر تو برخیزند و راه را بر "صحیفه نور" ببندند.
 
غلامرضا بنی‌اسدی / تابناک خراسان رضوی 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار