در نشستی به تعامل بیشتر شرکت شهرکهای صنعتی استان خراسان رضوی و منطقه ویژه اقتصادی دوغارون تأکید شد.
کد خبر: ۴۱۸۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲ 04 May 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، مسعود مهدی زاده مقدم رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی در این نشست گفت: منطقه ویژه اقتصادی دوغارون جزو مناطق ویژه و موفق کشور هست و با ظرفیت بالایی که دارد در جهت خدمت رسانی به صاحبان صنایع موفق عمل کرده است.

وی افزود: باید در حوزه‌های مختلف صنعتگران بتوانند از فرصت‌های ایجاد شده در این منطقه و ورود به بازارهای خارجی و افزایش صادرات بتوانند از این منطقه ویژه نهایت استفاده را ببرند. 

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: در زمینه کمک و انتقال تجربیات جهت تجهیز زیرساخت‌ها در منطقه ویژه مانند آب، برق، گاز و مخابرات آمادگی داریم تا مشاوره‌های لازم صورت پذیرد. 

مهدی زاده مقدم خاطر نشان کرد: امیدوارم با همکاری بیشتر بتوانیم در حوزه‌های مختلف از جمله برگزاری نمایشگاه‌های صنعتی در این منطقه ویژه بیش از گذشته زمینه رشد و توسعه اقتصادی منطقه بخصوص صنعتگران را فراهم آوریم.

ناصرالدین گرامی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون در ادامه این نشست گفت: در تمام حوزه‌های مختلف، منطقه ویژه اقتصادی دوغارون آمادگی کامل دارد تا بر اساس امکانات بهترین خدمات را به صاحبان صنایع ارائه دهد.

وی افزود: از اهداف ما ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، ارتقای سطح اشتغال منطقه، ایجاد کانونی فعال برای همکاری‌های مشترک اقتصادی بین المللی در همه زمینه‌های سرمایه گذاری، ارتقاء سطح تکنولوژی و بهره گیری از فن آوریهای برتر و نوین اقتصادی و کاهش هزینه‌های تولید به منظور ورود به بازارهای رقابتی جهانی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار