استاندار، نقش پلیس را در کاهش سوانح رانندگی بی بدیل خواند و گفت: همه ماموران انتظامی که در نوروز به زائران امام رضا(ع) خدمت کردند خادمان آن حضرت به شمار می‌آید.
کد خبر: ۴۰۶۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۶ 12 April 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان، محمدرضا خباز" در دیدار مسئولان انتظامی استان از خدمات گسترده و تلاش بی‌وقفه و شبانه روزی ماموران پلیس در برقراری نظم و انضباط و تامین امنیت قدردانی کرد.

استاندار سمنان با اشاره به حضور فعال پلیس در طرح نوروزی خاطرنشان کرد: همه شما جزء خادمان امام رضا(ع) به شمار می‌روید چرا که به زائران آن حضرت خدمت کرده و به دنبال آرامش و امنیت آنان هستند.

خباز تصریح کرد: کمک به مسافران در ایام نوروز به ویژه زائران ثامن الحجج(ع) برای سهولت سفر آنان دارای اجر و پاداش بزرگ الهی است.

وی به کاهش سوانح رانندگی در طرح نوروزی امسال اشاره و تاکیدکرد: بی‌تردید در بین دستگاه‌های خدمات رسان در این ایام، پلیس مهمترین نقش در کاهش این آمار را به عهده دارد.

خباز با تاکید بر برنامه‌ریزی دقیق برای سال‌جاری با هدف ارتقاء امنیت مطلوب کنونی اظهار داشت: رضایت خداوند در رضایت مردم نهفته است که خوشبختانه نیروی انتظامی با تلاش خود موفق به جلب رضایت مردم و در نتیجه کسب خشنودی الهی شده است.

استاندار سمنان با اشاره به گزارش فرمانده انتظامی استان گفت: کسب رتبه های برتر کشور توسط این فرماندهی در سال گذشته مایه افتخار و خرسندی است که باید با مجاهدت و تلاش مضاعف این رتبه ها را حفظ کرد و ارتقا بخشید.

به گفته خباز همدلی، همزبانی و هماهنگی رمز عملکرد خوب و کسب رتبه های برتر کشوری است که در سال جاری باید تقویت شود.

سردار روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان در ابتدای این دیدار از حمایت های مسئولان ارشد استان به ویژه استاندار از برنامه ها و طرح‌های پلیس قدردانی و تقویت این همراهی‌ها را خواستار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار