مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد از راه اندازی شورای حل اختلاف برای ایثارگران این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۹۳۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹ 13 March 2017
به گزارش تابناک یزد،احمد ابراهیمی  افزود: شورای اختلاف طبق مقررات در طول سال وظایف قانونی خود را در حل و فصل امور و مسائل و مشکلات ایثارگران استان انجام خواهد داد.
وی ضمن گرامیداشت روز 22 اسفندماه روز ملی بزرگداشت شهدا به برخی از فعالیت های ابتکاری این نهاد در استان اشاره و یکی از آنها را طرح عیادت ذکر کرد.
ابراهیمی گفت: در قالب این طرح بصورت سازماندهی شده مدیران اجرایی استان با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان‌ها به عیادت ایثارگران می پردازند.
وی افزود: برون‌سپاری خیلی از برنامه ها به بخش خصوصی در قالب دفاتر پیشخوان دولت نیز پیش بینی شده که باجه ای برای ایثارگران پیش بینی و وظایف را انجام می دهند.
این مسئول اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده و برحسب نیاز تا پابان امسال هفت خدمت و تا پایان سال آینده 20 خدمت این اداره کل توسط دفاتر پیشخوان انجام خواهد گرفت.
ابراهیمی گفت: ارائه خدمات الکترونیک به جامعه هدف نیز همواره مد نظر جدی این نهاد است و طی سال آینده با قدرت و همکاری دستگاه های مختلف در استان اجرایی می شود.
22 اسفندماه بخاطر فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بنیاد شهید و امور یثارگران به عنوان روز بزرگداشت شهدا نامگذاری شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار