کد خبر: ۳۹۱۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۴ 09 March 2017
به گزارش تابناک یزد، سرپرست تیم هندبال پروفیل کیهان یزد با اشاره به صعود این تیم به مرحله نهایی لیگ دسته یک هندبال کشور، از برگزاری این مسابقات به میزبانی یزد خبر داد.

سعید صادقی مقدم  با اشاره به اینکه پروفیل کیهان یزد در این فصل رقابت‌های لیگ دسته یک هندبال کشور بازی‌های بسیار خوبی را پشت سر گذاشت، اظهار داشت: در تمام دیدارها سعی کردیم برتری خود را با تفاضل گل خوب حفظ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: استان یزد به لحاظ ظرفیت‌های ورزشی به ویژه در ورزش‌هایی از جمله هندبال از جایگاه بالایی برخوردار است ولی متاسفانه آن طور که لازم و شایسته است به این ظرفیت‌ها توجه صورت نگرفته است.

سرپرست تیم هندبال پروفیل کیهان یزد ادامه داد: با توجه به ضرورت استفاده از این ظرفیت‌ها، امسال برنامه‌ریزی برای تیم پروفیل کیهان یزد به صعود از لیگ دسته یک و حضور در لیگ برتر هندبال کشور بود و در این راستا تمام تلاش خود را به کار بستیم که از همه ظرفیت‌های استان استفاده لازم را به عمل آوریم.

این مسئول ورزشی ادامه داد: از این رو اقدامات گسترده‌ای صورت گرفت و بهترین بازیکنان و مربیان کشور را در این تیم به کار گرفتیم تا ان‌شاءالله استان یزد به آنچه که شایسته آن در بحث ورزش هندبال است دست پیدا کرده و یک تیم از مرکز استان در لیگ برتر هندبال کشور داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه استعداد یابی به ویژه در سنین پایین یکی از لازمه‌های پیشرفت و ترقی ورزش در استان یزد به حساب می‌آید، خاطرنشان کرد: با شروع لیگ دسته یک هندبال کشور، تیم لوله و پروفیل کیهان یزد در گروه ب قرار گرفت و برابر حریفان خود به میدان رفت که خوشبختانه درتمام دیدارها نتایج ارزنده‌ای را کسب کرد.

سرپرست تیم هندبال لوله و پروفیل کیهان یزد ادامه داد: در هر گروه از گروه‌های سه گانه این مرحله لیگ دسته یک، چهار تیم حضور داشتند و مسابقات هر گروه به صورت رفت و برگشت پیگیری شد که از گروه ب این رقابت‌ها، تیم‌های لوله و پروفیل کیهان یزد و شهرداری نجف آباد به عنوان تیم‌های اول و دوم به مرحله نهایی لیگ دسته یک صعود کردند.

صادقی مقدم عنوان کرد: از گروه الف هم پتروشیمی مارون و ستارگان دشتستان برازجان و همچنین از گروه ج این رقابت‌ها، تیم‌های هیئت هندبال دهدشت و پدافند تهران موفق شدند جواز حضور در مرحله نهایی را از آن خود کنند.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و همچنین ظرفیت‌های بالای استان یزد در بحث هندبال، میزبانی این دوره از مسابقات به استان یزد واگذار شد.

سرپرست تیم هندبال لوله و پروفیل کیهان یزد عنوان کرد: مرحله نهایی لیگ دسته یک هندبال کشور با حضور شش تیم ذکر شده، در سالن شش هزار نفری شاهدیه یزد برگزار و تیم‌های برتر لیگ معرفی می‌شوند.

صادقی مقدم ادامه داد: در پایان این دوره از مسابقات، دو تیم برتر موفق به حضور در لیگ برتر هندبال کشور می‌شوند و فصل آینده در بالاترین رده مسابقات هندبال کشور به رقابت با دیگر تیم‌های حاضر می‌پردازند.

وی ادامه داد: مسابقات نهایی لیگ دسته یک هندبال کشور از 19 اسفند ما و به مدت 5 روز برگزار می‌شود و امیدواریم که علاقه‌مندان به هندبال استان یزد همچون گذشته حمایت خوبی از نماینده یزد در این دوره از مسابقات داشته باشند تا زمینه صعود تیم به لیگ برتر فراهم شود.

سرپرست تیم هندبال لوله و پروفیل کیهان یزد خاطرنشان کرد: در دیدارهای گذشته این تیم که به میزبانی یزد برگزار شد، خوشبختانه حمایت خوبی از سوی تماشاگران انجام شد و دلگرمی مناسبی به بازیکنان تیم داده می‌شد.

صادقی مقدم عنوان کرد: قطعا یکی از ارزشمندترین سرمایه‌ها برای هر تیمی، حمایت و پشتیبانی است که از سوی تماشاگران برای بازیکنان این تیم انجام می‌شود و در هر جایی که تماشاگران حضور و حمایت بیشتری داشته باشند، موفقیت بالاترین نصیب تیم‌ها می‌شود.

وی بر ضرورت توجه به ورزشکاران بومی استان تاکید کرد و گفت: ورزش نقش بسیار مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و به تبع آن افزایش روحیه نشاط و همبستگی در جامعه دارد و باید زمینه حضور بیشتر مردم در این عرصه فراهم شود.

سرپرست تیم هندبال لوله و پروفیل یزد ادامه داد: لازم است که مسئولان به این بخش از جامعه توجه ویژه‌ای داشته باشند و نسبت به رفع مشکلات ورزش در استان یزد اقدامات لازم را انجام دهند تا مردم هم رغبت بیشتری به حضور در این عرصه داشته باشند.

صادقی مقدم با بیان اینکه مردم یزد به ورزش‌هایی از جمله هندبال، فوتبال، اسکواش و شمشیربازی علاقه زیادی دارند، خاطرنشان کرد: در صورتی که امکان حضور بیش از پیش مردم در عرصه‌های ورزشی فراهم شود، قطعا آینده ورزش استان یزد در ابعاد قهرمانی و همگانی بسیار درخشان‌تر از حال حاضر آن است.

وی اظهار امیدواری کرد که تیم هندبال لوله و پروفیل یزد بتواند با حضور در لیگ برتر هندبال کشور، زمینه‌ای برای افزایش روحیه ورزشی استان و به ویژه شهر و شهرستان یزد داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، سنگ آهن بافق در حال حاضر تنها نماینده استان یزد در لیگ برتر هندبال کشور است و در صورتی که تیم هندبال لوله و پروفیل یزد بتواند با برتری برابر حریفان خود در این مرحله لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کند، فصل بعد این مسابقات با حضور دو نماینده از یزد پیگیری می‌شود.

در حال حاضر لوله و پروفیل کیهان یزد یکی از اصلی‌ترین امیدها برای پیروزی برابر 5 حریف دیگر و صعود به لیگ برتر هندبال کشور به حساب می‌آید.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
چه سالنی برگزار میشه؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار