فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شبستر کمک به رونق ارودگاه دانش آموزی شیخ ولی این شهرستان را وعده داد.
کد خبر: ۳۸۹۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹ 05 March 2017

به گزارش تابناک : «منصور طالب پور» اظهار کرد: اردوگاه استانی شیخ ولی شبستر در آینده نزدیک با مساعدت مالی و عزم همگانی مسئولان، شاهد تغییر و تحولی خواهد بود که می تواند به رونق گرفتن بیش از پیش آن کمک کند.
وی گفت: طرح بهسازی و همچنین ساخت استخر روباز در این اردوگاه استانی مورد حمایت مدیریت اجرایی شهرستان است و به زودی ضمن بازدید از این محل، مسیر شکوفایی عمرانی آن مورد بررسی دقیق قرار خواهد گرفت.
فرماندار شبستر همچنین از پیشرفت 85 درصدی عملیات ساخت خانه معلم این شهرستان خبر داد و گفت: در اردیبهشت سال آینده به مناسبت گرامیداشت هفته معلم و با حضور مقامات استانی این پروژه عمرانیِ ارزشمند افتتاح و تحویل فرهنگیان خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به برگزاری دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز شبستر در تهران اضافه کرد: در هیچ شهرستانی به اندازه احساس مسئولیت و مشارکت خیران شبستری، مساعدت در زمینه احداث، نوسازی و تجهیز مراکز آموزشی را نمی بینیم و لازم است از مدیریت خوب این جشنواره قدردانی کنیم.

طالب پور اضافه کرد: شالوده اصلی ساخت، نوسازی و تجهیز فضاهای متعلق به آموزش و پرورش شبستر از گذشته های دور توسط خیران بنیان گذاری شده است و همواره جدی تر از دولت اقدامات مربوط به این حوزه را بر عهده داشته اند.
فرماندار شبستر اضافه کرد: خیران مدرسه ساز شبستر، اغلب افراد گمنامی هستند که حداقل 10 قدم جلوتر از دولت در امر مدرسه سازی، تامین هزینه های جاری مراکز آموزشی و نوسازی این اماکن مشارکت داشته و دارند.
طالب پور به پیشنیه درخشان آموزش و پرورش در شبستر هم اشاره و خاطرنشان کرد: احداث اولین مدرسه، نخستین آموزشگاه دخترانه و اولین پانسیون شبانه روزی دانش آموزی به سبک امروزی در سطح استان متعلق به شبستر است و این امر نشان از تعلق خاطر مردم این خطه به حوزه آموزش و پرورش و فرهنگ دارد.

وی گفت: بخش عمده ای از موفقیت های نخبگان آموزشی، اقتصادی و سیاسی شبستر مدیون مشارکت خیران در ایفای نقش موثر به واسطه ساخت و تجهیز مراکز آموزشی است و دولت تدبیر و امید به خوبی زمینه بهره برداری از این ظرفیت کم نظیر را فراهم کرده است.



منبع : نصر

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار