رئيس اداره دامپزشكي شهرستان قزوين خبر داد
رئيس اداره دامپزشكي شهرستان قزوين گفت: از ابتدای سال جاری تا كنون بيش از 500 تن مرغ منجمد در سطح كشتارگاه‌های طيور این شهرستان با نظارت مسؤولان فنی و کارشناسان دامپزشکی توليد شده است و نظارت بر تولید آنان ادامه دارد.
کد خبر: ۳۸۸۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰ 04 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، عیسی غیاث‌یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: باوجود یکسان بودن چرخه تولید مرغ منجمد با مرغ گرم، تولید و عرضه مرغ منجمد تابع شرایطی است که بخشی از آن مربوط به سطح امکانات کشتارگاهی و مراکز عرضه و قسمتی هم به کیفیت مرغ بر می­‌گردد.

وی افزود: از جمله داشتن خطوط کشتار استاندارد و تونل‌های انجماد سریع و سیستم بسته‌بندی خاص این محصول و همچنین ویژگی­‌های مرغ از قبیل سن و سایز و وزن مرغ و نداشتن چربی محوطه بطنی و غیره، بنابراین نظارت بر تولید و عرضه آن از حساسیت‌های ویژه‌ای برخوردار است.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین عنوان کرد: از این رو کارشناسان نظارت این اداره، علاوه بر برنامه نظارت دور‌ه‌ای بر مراکز تولید و عرضه محصولات دامی‌، برنامه ویژه و مستمری برای نظارت بر تولید و نگهداری و عرضه این فرآورده استراتژیک دارند تا مصرف‌کنندگان بتوانند از محصولات با کیفیت و مناسب استفاده کنند.

یزدی یادآرو شد: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 500 تن مرغ منجمد در سطح کشتارگاه‌های طیور این شهرستان با نظارت مسؤولان فنی و کارشناسان دامپزشکی تولید شده است و نظارت بر تولید آنان ادامه دارد.

این مسؤول اضافه کرد: در همین راستا از هموطنان درخواست می‌‌شود هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضا فرآورده دقت کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق سامانه 1512 و یا سامانه پیامکی 50001512 به اداره دامپزشکی گزارش کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار