نماینده قزوین در مجلس:
نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت های دانش بنیان بهترین ظرفیت و فرصت برای اشتغال پایدار فارغ التحصیلان دانشگاهی است.
کد خبر: ۳۸۳۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱ 25 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، داود محمدی در مراسم افتتاح طرح توسعه یک شرکت دانش بنیان تولید کننده مواد پلیمری در شهرک صنعتی کاسپین اظهارداشت: اگر بخواهیم از خام فروش نفت دور شده و به سمت قطع وابستگی از درآمدهای نفتی حرکت کنیم باید تولید داخلی را جدی بگیریم و از کارآفرینان حمایت کنیم.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که در عرصه تولید گام برمی دارند جهادگران واقعی هستند و در مجلس هم به این عرصه توجه جدی داریم تا این شرکتها بخوبی توسعه یافته و در خدمت کشور باشند.

محمدی اضافه کرد: در مجلس نگاه ویژه ای به شرکت های دانش بنیان داریم و برای بودجه سال ۹۶ بعد از رفاه اجتماعی بیشترین اعتبارات به بخش آموزش و تحقیقات اختصاص یافته است که جای خوشحالی دارد.

وی بیان کرد: اگر بخواهیم از شعار بپرهیزیم و به معنای واقعی مستقل باشیم باید به شرکت های دانش بنیان که ایده های علمی را به محصول و ثروت تبدیل می کنند توجه جدی داشته باشیم.

استفاده از ظرفیت های بومی در اولویت باشد

نماینده قزوین، البرز وآبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است استفاده از ظرفیت های بومی و محلی در شرکت های دانش بنیان و تولیدی در اولویت باشد که در این راستا استفاده از نیروهای کارشناسی نظام مهندسی کشاورزی می تواند در بخشهای مرتبط مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: در حوزه انرژی های خورشیدی مهندسان و شرکت های بومی خوبی داریم که می توانند در اجرای طرح های انرژی های نو و نیز آبیاری تحت فشار استفاده شوند.

محمدی اضافه کرد: باید زمینه ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاه را در استان فراهم کنیم و شرکت های دانش بنیان بهترین بستر برای ایجاد اشتغال پایدار برای دانشجویان است.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: ایباری تحت فشار از کارهای خوبی است که می تواند زمینه اشتغال فارغ التحصیلان و شرکت های دانش بنیان را فراهم کند که در این زمینه درسفر رئیس جمهور مقرر شده ۲۰ هزار هکتار از اراضی تحت پوشش این سیستم قرار گیرد که ظرفیت خوبی برای استفاده از نیروهای بومی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار