سرمربی تراکتورسازی گفت:این بازی سه امتیاز بیشتر داشت.
کد خبر: ۳۷۶۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳ 11 February 2017
امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل ذوب آهن اظهار داشت:به فوتبال ایران تبریک می گویم.تراکتور یک پای بازی های زیبای قشنگ است.امروز یکی از بهترین بازی های چند سال اخیر لیگ را دیدیم.این بازی سه امتیاز بیشتر داشت.ذوب آهن هم فرصت های زیادی داشت و یک جاهایی ما شانس آوردیم.به این بچه ها باید تبریک بگویم.ما سربازان آذربایجان هستیم.

وی ادامه داد:پس از بازی پرسپولیس ما روی کارهای روحی تلاش کردیم.من دیروز گفتم که هر بازیکن تراکتور را همه می خواهند.اگر بدوید می برید.خدا بیامرزد مددنوعی را.او می گفت اگر بدوید می برید.امروز اسم ها و منیت در زمین نبودند.آدم هایی بازی کردند که اسم آذربایجان را دوست دارند.هفته قبل در بازی پرسپولیس من 36 سال فوتبال چنین صحنه هایی را ندیده بودم.تا فردا می توانیم خوشحالی کنیم و از فردا باید به بازی سیاه جامگان فکر کنیم.

سرمربی تراکتورسازی درباره وضعیت محمد ابراهیمی بیان داشت:از کادر پزشکی تشکر می کنم که خیلی زحمت کشیدند.امیدوارم اتفاق خاصی رخ نداده باشد.به استخوان ابراهیمی ضربه خورده است.

وی درباره اینکه چرا تراکتورسازی درخانه نتوانسته بود نتایج خوبی بگیرد گفت:من هم نمی دانم.وقتی تیم داشتیم زمین نداشتیم.زمین داشتیم تماشاچی نداشتیم.همه این ها درست شد آن بلا سرمان آمد.به هر حال پرت امتیازی در خانه زیاد داشتیم.باید به آینده نگاه کنیم.9 مسابقه در پیش داریم و فینال جام حذفی در پیش است.البته کیفیت زمین هم خوب نیست.به هر حال این برد را به پورشورها تبریک می گویم.

سرمربی تراکتورسازی درباره عقب نشینی تیمش در نیمه دوم بیان داشت:با تاکتیکی ترین تیم ایران بازی داشتیم.ناگزیر بودیم عقب بنشینیم.خوشحالم گل های بعدی را هم زدیم.

وی درباره عملکرد محمد ایرانپوریان گفت:من از او تشکر می کنم.باید از اخباری هم تشکر کنم که در این مدت با آسیب دیدگی زانویش خوب بازی کرده است.

سرمربی تراکتور درباره حضور فاخر و آقاسی در ترکیب اظهار داشت:این بازیکنان جوان هستند و نیاز به زمان دارند.در مجموع از آنها راضی بودم.

قلعه نویی درباره اینکه به نظر می رسد از فشارها روی او کم شده است گفت:10،11 سال است بحث های رسانه ای را پیگیری نمی کنم.در فضای مجازی هم نیستم.من شرایط سخت را تحمل می کنم.پس از بازی کره جنوبی 300 مقاله علیه من نوشتند.شرایط بدتر از این را هم درک کردم.ولی همیشه باید توکل به خدا باشد.گر مرید راه عشقی فکر بد نامی نکن...اینجا عشق یعنی خدا...ما مامور به تکلیف هستیم./کاپ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :