کد خبر: ۳۷۵۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷ 11 February 2017
حضور  باشکوه و پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن با وجود برودت و بارش برف موجب شد تا  نماینده ولی فقیه در استان از این حضور پرشکوه تقدیر ویژه داشته باشد. آیت ا... «یعقوبی» در خطبه های عبادی و سیاسی نمازجمعه بجنورد موضوعاتی مانند وضعیت کشور در منطقه و رشد کشور پس از انقلاب را در بخش های مختلف مطرح کرد و بر این مورد هم تاکید داشت که انقلاب ما انقلاب مستضعفان بود و باید در کنار آن ها ایستاد و آن ها را از یاد نبرد.امام جمعه بجنورد با توصیف وضعیت کشور در زمان گذشته بیان کرد:  ایران در زمان های گذشته بازیچه دیگران بود اما هم اکنون در صحنه های بسیار مهم بازیگر اصلی است که این مهم به برکت انقلاب به وجود آمد و روحیه جهادی ملت ایران، وامدار انقلاب اسلامی است که زیر بار ظلم و ستم نرفته و از خود دفاع می کند.خطیب جمعه بجنورد با بیان این که  خدمت به محرومان و همراهی با مستضعفان از اهداف اساسی این انقلاب است بیان کرد: این مورد یکی  دیگر از افتخارات انقلاب است و مسئولان نظام هم باید در کنار مستضعفان باشند و همواره از آنها حمایت کنند. وی  هم چنین به نقش دیده بانی روحانیت در جهان اشاره کرد و گفت: صدور فتوای ارتداد سلمان رشدی توسط امام خمینی(ره) و حکم تحریم تنباکو توسط مرحوم  میرزای شیرازی، عظمت روحانیت را به دنیا نشان داد.نماینده ولی فقیه دراستان، غیرت ورزی در مقابل غارتگران را که از افتخارات ایران اسلامی پس از انقلاب  است یکی دیگر از دستاوردهای نظام اسلامی توصیف کرد و افزود: صف کشیدن جوانان کشورمان برای دفاع از خاک این سرزمین و هم چنین دفاع از حرم، نشان دهنده این است که  ملت ایران روحیه انقلابی دارد و حاضر نیست زیر بار ظلم و ستم برود.
وی گفت: طی این مدت اجازه ندادیم حتی یک وجب از خاک ایران از ما گرفته شود، خون دادیم و جوان های انقلابی از دست دادیم ولی غیرتمان اجازه نداد از خاک کشورمان کم شود. آیت ا... «یعقوبی» با تأکید بر این که امروز جوانان ایرانی برای دفاع از حرم صف کشیده اند تا علیه استکبار بجنگند و فرهنگ شهادت در کشور نهادینه شده است، ادامه داد: امروز اطاعت پذیری ملت از رهبری، یک افتخار ارزنده است و اگر غیر از این بود پیروزی در هیچ صحنه ای امکان پذیر نبود.وی افزود: ما ایرانیان فرهنگی پربار داریم که مایه افتخار ما است و زیر بنای این فرهنگ غنی، انقلاب اسلامی و رهبری دینی ماست.وی با هشدار به مردم در مورد مراقبت از افتخارات واقعی نظام و کشور هشدار داد: باید افتخارات واقعی را به کسانی که انقلاب را آن زمان درک نکردند، بشناسانیم و از سویی حواسمان هم باشد این افتخارات جعلی نباشد و افتخاراتی را عده ای به عنوان تاریخ جعل نکنند.رئیس شورای فرهنگی عمومی استان افزود: هویت دینی و فرهنگی ما در 22 بهمن 57 متولد شد و الان به سی و نهمین سال وارد می شود و این به معنای این است که انقلاب ما رشد کرده و به پختگی و بلوغ رسیده است. به گفته امام جمعه بجنورد، حرکت شتابنده رو به جلو در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی و نظامی، افتخار دیگر ماست تا جایی که با یک رزمایش کوچک، تن مستکبران جهانی به لرزه در می آید و کابوس آن ها این است که ایران توانسته قدرت برتر نظامی منطقه را از آن خود کند.وی با بیان این که در گذشته سیم خاردار هم نداشتیم، اما امروز قدرت نظامی برتر در منطقه هستیم، افزود:  هم اکنون دشمن مسلح را به هراس افکنده ایم که این مهم ناشی از بازوان توانمند و جهادی جوانان انقلابی است.امام جمعه بجنورد با اشاره  به روحیه مقاومت پذیری مردم خاطرنشان کرد: ملت ایران روحیه انقلابی دارد و حاضر نیست زیر بار ظلم و ستم برود برای همین هم هر سال 22 بهمن به خیابان ها می آیند و به آمریکا و مستکبران جهانی می گویند که هیچ غلطی نمی توانند بکنند. وی خاطرنشان کرد: دشمنان این کشور یک سال تمام علیه این مملکت توطئه می کنند، این در حالی است که با یک سخنرانی مقام معظم رهبری، همه نقشه های دشمنان از بین می رود و خنثی می شود و مردم به خیابان ها می آیند تا همبستگی خود را نشان دهند.نماینده ولی فقیه از حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن، تشکر کرد و افزود: از  بیست و سوم بهمن،  دهه فاطمیه آغاز می شود و مردم غفلت نکنند و در برنامه های پیش بینی شده که برای گرامیداشت شهادت بانوی دو عالم در نظر گرفته شده است حضور به هم رسانند.

قاضی -امام جمعه ؛ حجت الاسلام «شریعتی نژاد»

امام جمعه قاضی با بیان این که امام راحل برای تداوم انقلاب به ما وصیت کردند که پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا به کشور و انقلاب آسیبی نرسد گفت: وظیفه امت اسلامی ایران، حضور پای صندوق های رأی و انتخاب اصلح برای پیشبرد اهداف  انقلاب است.حجت الاسلام «شریعتی نژاد» افزود: نیازمند مدیریتی شجاع، مجاهد، مقاوم، با تدبیر و انقلابی هستیم  تا از جایگاه و وجود مقام ولایت، هزینه نکند.
 

فاروج  امام جمعه ؛ حجت الاسلام «قلی زاده»

میم پرور-امام جمعه فاروج با گرامیداشت یوم ا... 22 بهمن، گفت: ملت ایران صلابت  آهن را دارند و از جنگ نمی ترسند و بر خدا توکل می کنند و ترس را نیز به خود راه نمی دهند.حجت الاسلام «قلی زاده» با تسلیت فرارسیدن  سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) افزود:  باید حرمت این ایام حفظ شود و همچنین به اداره اماکن توصیه می شود در رابطه با هنجارشکنان در ایام فاطمیه (س) با آن ها برخورد کند.
 

گرمه  امام جمعه ؛ حجت الاسلام «تاتاری»

 محمودیان-امام‌جمعه گرمه با اشاره به حضور گسترده مردم این شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: مردم با شرکت در این حماسه بزرگ و به یاد ماندنی، پاسخ کوبنده‌ای به ترامپ و سران استکبار دادند.حجت الاسلام «تاتاری» افزود: پیام اصلی مشارکت مردم در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن، حمایت همه جانبه از نظام و انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است.
 

تیتکانلو امام جمعه ؛ حجت الاسلام «نادعلیزاده»

امام جمعه تیتکانلو با گرامیداشت یوم ا... 22 بهمن ماه، از امت حزب ا... به خاطر حضور در راهپیمایی این روز پرشکوه و برنامه های دهه فجر تشکر کرد.حجت الاسلام « نادعلیزاده» با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) گفت: زندگی عبادی، خانوادگی، سیاسی و اجتماعی آن حضرت برای زن و مرد مسلمان درس است.
 

پیش قلعه    امام جمعه؛ حجت الاسلام «تکمیلی»

امام جمعه پیش قلعه  از حضور پر شور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر کرد و گفت: حفظ انقلاب از ایجاد آن مهم تر است و بهترین راه حفظ انقلاب، تقویت روحیه انقلابی است.حجت الاسلام «تکمیلی» افزود: مسئولان باید در زمینه استقلال فرهنگی به استقلال اینترنت و فضای مجازی توجه کنند و متاسفانه  هنوز به اینترنت و فضای مجازی وابسته هستیم.

 

سنخواست امام جمعه ؛ حجت الاسلام «سعیدی»

امام جمعه سنخواست  از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن تشکر کرد و با تسلیت  سالروز شهادت حضرت زهرا(س)  گفت: حضرا زهرا (س) بانویی است که فدای ولایت شد و فرزندان خود را در مسیر ولایت از دست داد.حجت الاسلام «سعیدی» ابراز کرد: بانوانی را در کشورمان داریم که با اقتدا به بانوی دو عالم حضرت زهرا(س)، در انقلاب و دفاع مقدس نقش مؤثری ایفا کردند.  
 

شیروان  امام جمعه ؛ حجت الاسلام «کوثری»

عوض زاده-  امام جمعه شیروان  گفت: امانت گاهی به یک فرد واگذار می شود و گاهی به یک امت و ملت؛ انقلاب اسلامی میراث امام(ره) و شهداست که به همه ما واگذار شده و باید این امانت را حفظ کنیم تا به صاحب اصلی آن تحویل دهیم.حجت الاسلام «کوثری» 22 بهمن را مظهر اراده و تجلی ایمان و شور انقلابی و نماد وحدت و ولایتمداری و استکبار ستیزی ملت ایران برشمرد و گفت: 38 سال مقاومت ملت ایران در برابر همه توطئه های دشمنان، حاکی از بصیرت و بیداری ملت و درماندگی استکبار جهانی است.
 

جاجرم  امام جمعه؛ حجت الاسلام «موسوی»

معینی- امام جمعه جاجرم با تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س) گفت : هدف امام(ره) و شهدا  از انقلاب، رسیدن مردم به تقوا بود.حجت الاسلام «موسوی» تصریح کرد : سنت خداوند بر این است که هر ملتی که با خدا باشد و در راه خدا ، ولی و حجت خدا و رهبران الهی را یاری کند خداوند به هر شکل ممکن امداد های غیبی خود را شامل حال آن ملت می کند و وقتی ملت ایران استقامت به خرج دادند و امام خمینی(ره) را یاری کردند خداوند نیز امدادهای غیبی خود را شامل حال آن ها کرد.

 

اسفراین امام جمعه ؛ حجت الاسلام «محمدیان»

نجفیان- امام جمعه اسفراین با تجلیل از خلق حماسه حضور ملت، دهه فجر انقلاب اسلامی را موسم شکرانه این نعمت ارزشمند الهی دانست.حجت الاسلام «محمدیان» با بیان این که نباید توجه بیش از حد به بهره برداری پروژه ها، حضور در نماز و یاد خدا را از سوی مسئولان مورد غفلت قرار دهد، خاطر نشان کرد: باید مسئولان و متولیان، همواره یاد خدا، نقش امام (ره) و رهبری و جایگاه والای شهادت و اثرگذاری فرهنگ خدمتگزاری و شهادت را مورد توجه قرار دهند.

 

آشخانه  امام جمعه؛ حجت الاسلام «احمدزاده»

برومند- امام جمعه آشخانه با تشکر از حضور گسترده و باشکوه مردم مانه و سملقان در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: راهپیمایی امسال به دلیل موضع گیری های ترامپ، نسبت به سال های گذشته گسترده و باشکوه تر بود.حجت الاسلام «احمدزاده» با اشاره به این که حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام هایی برای همه از جمله آل سعود داشته است، عنوان کرد: آل سعود باید این پیام را درک کند و راه مکه و مدینه را برای مردم باز کند و تفرقه و نفاق را در میان کشورها ایجاد نکند.
 

راز و جرگلان  امام جمعه ؛ حجت الاسلام  «نوروزی»

رحمانی-امام جمعه راز و جرگلان گفت: 22 بهمن مظهر اقتدار و ایستادگی و روز ایجاد وحدت و اتحاد  است و با گذشت زمان هر روز بر قدرت نظام اسلامی افزوده می شود و باید حرمت خون شهدا حفظ شود.حجت الاسلام «نوروزی» با تسلیت  سالروز  شهادت حضرت فاطمه(س)، از مسئولان و هیئت امنای مساجد و حسینیه ها خواست تا مراسمی در شأن این بانوی بزرگوار برگزار کنند چون در دامن این بانوی بزرگ، امام حسن(ع) و امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) پرورش یافتند.
 

درق  امام جمعه؛ حجت الاسلام «محمدی»

امام جمعه درق با تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س)، در رابطه با شان و منزلت این بانوی بزرگوار و با اشاره به سوره کوثر گفت:  از آن جایی که معانی بسیار زیادی از کوثر در تفاسیر آمده است اما با عنایت به شواهد و دلایل نقلی و نظر بسیاری از مفسران منظور از کوثر تنها فطرت پاک ذریه رسول ا...(ص) است.حجت الاسلام «محمدی» افزود: 22بهمن روز پیروزی درخشان انقلاب اسلامی ملت ایران است و مردم ایران با حضور خود در راهپیمایی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان آمریکا زدند .
 

بام و صفی آباد  امام جمعه ؛ حجت الاسلام «دلبری»

سجادی- امام جمعه بام و صفی آباد با تسلیت ایام سوگواری و عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: آیات قرآن و روایات اسلامی بهترین راه شناخت حضرت فاطمه زهرا(س) است.حجت الاسلام «دلبری» با اشاره به گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: هیچ کس حق ندارد برای ائمه جمعه تعیین تکلیف کند که چه چیزی را مطرح کنند یا چه چیزی نگویند.
 

غلامان  امام جمعه ؛ حجت الاسلام «سلیمانی» امام جمعه غلامان با تبریک22 بهمن، گفت: انقلاب ما یکی از بهترین انقلاب های جهان است که مبنای آن الهی و رهبری آن با ولی فقیه  است.حجت الاسلام «سلیمانی» افزود: مردم ایران هرگز پشت به ولایت و رهبری نخواهند کرد  و از کشور های دیگر می خواهیم با الگو گرفتن از ایران علیه حاکمان ظالم خود قد علم کنند. /روزنامه خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار