استاندار چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری، انتقاد سازنده را برای تسریع و دستیابی به اهداف توسعه ای کشور مهم و ضروری دانست و در عین حال گفت: تخریب مسئولان و عملکرد دولت اقدامی غیرعلمی و غیرمنصفانه محسوب می شود.
کد خبر: ۳۷۳۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹ 07 February 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- قاسم سلیمانی دشتکی در نشست با تعدادی از فرهنگیان مناطق آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری بمناسبت دهه فجر تاکید کرد: تلاش برای ارتقای کمی و کیفی آموزش و پرورش به عنوان یکی از مهمترین برنامه های دولت یازدهم مورد توجه ویژه قرار دارد.
وی گفت: ارتباط، تعامل، وحدت رویه و همراهی مردم، مسئولان و قشرهای مختلف مردم در دولت یازدهم باعث شتاب بخشی به روند توسعه ای در چهارمحال و بختیاری شده است.
وی اظهار کرد: در مدت فعالیت دولت یازدهم اقدامات بسیار زیادی برای رفع محرومیت از مناطق کمتر برخوردار به ویژه در حوزه های عمرانی، برقرسانی، آبرسانی، گازرسانی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی کشور بویژه این استان صورت گرفته است.
استاندار چهارمحال و بختیاری به ناقص بودن ابزار تحصیلی در مناطق محروم استان اشاره و اظهار کرد: مسئولان دست اندرکار نیازهای تجهیزاتی خود را اعلام کنند تا نسبت به پیش بینی بودجه آن در سال 1396 اقدامات لازم صورت گیرد.
وی فعال شدن بخش خصوصی و توجه ویژه به خدمات این بخش را از اقدامات مهم دولت یازدهم دانست.
سلیمانی دشتکی تاکید کرد: پیوند بین تولید و دانش در سطوح مختلف تحصیلی و استفاده از توان نخبگان در جهت دهی، اداره و شناسایی نیازهای مدارس باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.
وی همچنین فرهنگیان را بانیان اصلی براندازی رژیم طاغوت و پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: فرهنگیان در کنار بازاریان، کشاورزان، دانشگاهیان و سایر اقشار و آحاد مردم توانستند به رهبری پیامبرگونه امام خمینی (ره) رژیم 2500 ساله شاهنشاهی را سرنگون کنند.
وی با اشاره به نتایج مثبت برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز چهارمحال و بختیاری به میزبانی تهران افزود: برگزاری این همایش علاوه بر ایجاد تعهد به منظور ساخت 71 مدرسه از سوی خیران، باعث افزایش 67 درصدی بودجه اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار