کادر فنی تیم کبدی جوانان کشور محمد قهرمانی را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.
کد خبر: ۳۷۲۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴ 05 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، کادر فنی تیم کبدی جوانان کشور در حالی هجده کبدی‌کار را به اردوی تیم ملی جوانان کشور دعوت کرد که در این بین نام محمد قهرمانی کبدی‌کار شایسته شهر اقبالیه هم به چشم می‌خورد.

مرحله دوم اردوی آماده‌سازی تیم کبدی جوانان کشور در حالی از فردا آغاز می‌شود که محمد قهرمانی هم باید خود را به کادر فنی و مربیان تیم ملی معرفی کند و تمرینات خود را به همراه سایر ملی‌پوشان کشورمان پیگیری کند.

محمد قهرمانی از جمله کبدی‌کاران خوبی استان قزوین است که بدون شک با همت بالای
خود توانسته است در رده سنی جوانان عملکرد مطلوبی را از خود برجای بگذارد و اعتماد کادر فنی تیم کبدی جوانان کشور را نسبت به توانایی‌های بالای خود جلب کند.

این ورزشکار با توجه به انگیزه‌های بالایی که دارد، در صورت حفظ آمادگی و تلاش و پشتکار می‌تواند در سال‌های آتی در رده سنی بزرگسالان هم برای کشور افتخارآفرینی کند و رفته‌رفته خود را به یکی از کبدی‌کاران خوب در تیم ملی تبدیل کند، اتفاقی که با توجه به انگیزه‌های بالای این
ورزشکار دور از دسترس نیست و شدنی است.

البته رشته ورزشی کبدی چند سالی می‌شود که در استان قزوین رشد و پیشرفت جدی‌تری به خود گرفته است و باید اذعان کرد که مسؤولان این رشته ورزشی برنامه‌ریزی‌های دقیق و منظمی برای سر و سامان دادن به این رشته ورزشی داشته و در‌صدد این هستند که کبدی قزوین را به جایگاه استان‌های برتر کشور برسانند.

اگر تنها به روند شکل‌گیری نتایج کبدی در چند ماه اخیر نگاهی گذار داشته باشیم، این رشته ورزشی نگاه خود را معطوف به سرمایه‌گذاری بر روی سنین پایه کرده و قهرمانی تیم دختران کبدی استان در رقابت‌های قهرمانی جوانان کشور برای نخستین بار و میزبانی قزوین از اردوی آماده‌سازی تیم دختران کبدی کشور در ماه گذشته و دعوت از محمد قهرمانی کبدی‌کار جوان استان به خوبی این مسئله را تأیید می‌کند.

رئیس هیأت کبدی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به دعوت محمد قهرمانی کبدی‌کار این استان به اردوی آماده‌سازی تیم جوانان کشورمان اظهار داشت: قهرمانی از جمله ورزشکاران خوب قزوینی است که موفق شد اعتماد کادر فنی رابرای دعوت به تیم ملی جلب کند.

آقاسی افزود: این ورزشکار از انگیزه‌های لازم برخوردار است و قطع به یقین در صورت تلاش و پشتکار می‌تواند خود را در ترکیب نهایی تیم ملی قرار دهد و در بازی‌های فراملی تیم کبدی کشور را همراهی کند.

وی عنوان کرد: رشته ورزشی کبدی از جمله رشته‌هایی است که نیاز به برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری بر روی سنین پایه دارد و هیأت کبدی استان قزوین هم تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند در این مسیر به موفقیت برسد.

گفتنی است، اردوی آماده‌سازی تیم کبدی جوانان کشور از فردا به مدت یک هفته در مجموعه ورزشی بعثت تهران برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار