فرمانده انتظامي استان از کشف کلاهبرداري 15 ميلياردي خبر داد و گفت: دو نفر از متهمان اين پرونده به کشور ترکيه فرار کرده اند و يکي از آنها نيز در تهران دستگير شده است.
کد خبر: ۳۴۶۴۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵ 20 December 2016

به گزارش تابناک، سردار "منوچهر امان اللهي" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال شکايت يکي از معدن داران شهرستان "گيلانغرب" از مالک يک  کارخانه فراوري قير طبيعي در استان آذربايجان شرقي مبني بر عدم پرداخت پول محموله هاي ارسالي، پرونده در دست بررسي انتظامي قرار گرفت.

وي افزود: طبق بررسي هاي انجام شده و اظهارات فرد شاکي، متهم اصلي به همراه پدر و برادر خود، با خريد قيرطبيعي از معدن داران شهرستان گيلانغرب و پرداخت به موقع مطالبات آنان، اعتماد مردم منطقه را جلب کرده اند.

مقام ارشد انتظامي استان تصريح کرد: متهمان پس از چندماه اعتمادسازي، يک محموله سه هزار و 224 تني قير طبيعي به ارزش 15 ميليارد ريال از يکي از معدن داران خريداري کرده و به بهانه پرداخت پول پس از تحويل گرفتن محموله در استان آذربايجان شرقي، بدون هيچ رد و نشاني متواري شده اند.

سردار امان اللهي ادامه داد: با اقدامات اطلاعاتي هويت متهمان که پيش از اين هيچ گونه سابقه کيفري نيز نداشته اند، مشخص و رد پاي يکي از آنان در پايتخت يافت شد، لذا تيمي از مأموران انتظامي شهرستان جهت دستگيري وي به تهران اعزام شدند.

وي گفت: مأموران با تحت نظر قرار دادن منزل، متهم 33 ساله را در شمال شهر تهران در يک عمليات ضربتي دستگير کردند.

فرمانده انتظامي استان کرمانشاه اظهار داشت: پس از انتقال متهم به مقر پليس شهرستان گيلانغرب و بازجويي هاي فني و علمي، مشخص شدکه پدر و برادر وي به کشور ترکيه فرار کرده اند، همچنين موضوع کلاهبرداري اين افراد به ساير معدن داران شهرستان گيلانغرب نيز اعلام شده است تا در صورت شکايت به پليس آگاهي مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار