مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: در حال حاضر بیش از ۱۱ هزار نفر در سازمان داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر استان عضو هستند و به مردم خدمت می کنند.
کد خبر: ۳۴۱۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰ 11 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین خبرنگار مهر، حمید ره انجام در مراسم روز جهانی داوطلبان که با حضور استاندار و نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی در سالن جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد اظهارداشت: ساماندهی سمن ها از مهمترین کارهایی است که در جمعیت هلال احمر در اولویت است تا بتوانیم از این ظرفیت بیشتر استفاده کنیم.

وی افزود: در کنار وظایف ذاتی جمعیت هلال احمر تلاش می کنیم برای کاهش آسیب های اجتماعی هم مشارکت کنیم و از ظرفیت جوانان دلسوز و خیرین برای رسیدگی به امور نیازمندان، درمان و معیشت استفاده کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین یادآورشد: برای کاهش مشکلات برخی بیماران نیازمند در بیماریهای خاص مانند سرطان و ایدز می توانیم مشارکت بیشتری داشته باشیم و کمک کنیم.

وی افزود: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی از سوی پزشکان داوطلب از کارهایی است که مورد استقبال مردم بویژه در مناطق محروم قرار گرفته است.

۱۱ هزار فعال داوطلب در جمعیت هلال احمر استان

ره انجام تصریح کرد: در حال حاضر در زامان داوطلبان تعداد ۴ هزار نفر و سازمان جوانان بیش از ۷ هزار نفر عضویت دارند و در کارهای خیرخواهانه مشارکت می کنند.

توزیع ۱۰ هزار بسته حمایتی میان نیازمندان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین اظهارداشت: امسال با اختصاص ۸۰ میلیون تومان با اجرای طرح همای رحمت و فرشتگان رحمت بیش از ۱۰ هزار بسته غذایی بین نیازمندان توزیع شد.

در این مراسم گروهی از اعضا سازمان جوانان با ادای سوگند نامه به رده داوطلبان ارتقاء یافتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار