نماینده قزوین در مجلس:
نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت نیروهای هلال احمر در ماموریت های مختلف موجب نجات جان انسانها، تسکین آلام نیازمندان و ایجاد امید و آرامش در جامعه می شود.
کد خبر: ۳۴۱۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹ 11 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، داود محمدی در مراسم روز جهانی داوطلبان که در سالن جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد اظهارداشت: وجه تمایز جمعیت هلال احمر با سایر نهادها در فراگیری و جهانی بودن آن است.

وی افزود: هرجا نیروهای هلال احمر و امدادگران حضور پیدا می کنند موجب آرامش و امنیت افراد می شوند و ایجاد امید در سوانح و امدادرسانی در هنگام بروز مشکلات بزرگترین دستاورد این نهاد خیرخواهانه است.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کمک به افراد نیازمند، دستگیری از مستمندان، کمک به سانحه دیدگان از وظایف ذاتی هلال احمر است و اگر بخواهیم این رسالت بخوبی تداوم یابد نیازمند توجه به آموزش و تامین تجهیزات به روز هستیم.

آینده پژوهی در فعالیت هلال احمر ضروری است

محمدی یادآورشد: آینده پژوهی و پیش بینی حوادث احتمالی و مجهز شدن به امکانات به روز می تواند ضمن تقویت توانمندی نیروها به سرعت عمل و تاثیرگذاری بیشتر هم کمک کند.

وی اضافه کرد: بایستی آمادگی نیروهای امدادی هلال احمر به طور مستمر حفظ و تجهیزات وامکانات با نیازهای روز هماهنگ شود تا کارها نتیجه بخش باشد.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: هرچند در هر دستگاهی اعتبارات بسیار مهم و تعیین کننده است اما بهترین سرمایه در نهادهای خیرخواهانه خود نیروها و جوانانی هستند که در این نهاد فعالیت می کنند و باید قدر آنها را بدانیم.
 
محمدی گفت: متاسفانه جمعیت هلال احمر علیرغم فعالیتهای گسترده خود از کمترین منابع مالی برخوردار است اما امیدواریم در آستانه تصویب بودجه و برنامه ششم بتوانیم اعتبارات استانی را افزایش دهیم تا ماموریت های این جمعیت تقویت شود.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: خدمات ارزشمند جوانانی خیرخواه که اهداف انسان دوستانه را دنبال می کنند جای تقدیر دارد.

در این مراسم گروهی از اعضا سازمان جوانان به رده داوطلبان ارتقاء یافتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار