امام جمعه موقت آبدانان:
امام جمعه موقت آبدانان باتقدیر از خادمان زوار کربلای معلی در استان ایلام بخصوص شهر مرزی مهران افزود: همه مردم و مسئولان باید در اوج جهاد و فداکاری زمینه انجام درست و کامل این رخداد شورانگیز دینی را مهیا و از هیچ تلاشی برای ایجاد رفاه و امنیت زائران دریغ نکنند.
کد خبر: ۳۳۰۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷ 18 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام سید حسن حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته آبدانان با تسلیت فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان اظهار کرد: امروز نام مبارک و عطش دوستی و جاذبه امام حسین (ع) مرزهای جغرافیایی جهان را در نوردیده و باعث تشکیل کنگره عظیم جهانی اربعین و ایجاد وحدت و همدلی مسلمانان و شیفتگان این امام مظلوم در عالم شده است.
 
وی باتقدیر از خادمان زوار کربلای معلی در استان ایلام بخصوص شهر مرزی مهران افزود: همه مردم و مسئولان باید در اوج جهاد و فداکاری زمینه انجام درست و کامل این رخداد شورانگیز دینی را مهیا و از هیچ تلاشی برای ایجاد رفاه و امنیت زائران دریغ نکنند.
 
خطیب موقت جمعه آبدانان سپس با تبریک هفته بزرگداشت بسیج مستضعفین گفت: همگانی شدن فرهنگ و منش بسیج بعنوان یادگار حضرت امام (ره) باعث استقلال سیاسی، قدرت و اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران در جهان شده است.
 
حجت الاسلام حسینی با گرامیداشت نام و یاد شهدای مدافع حرم اضافه کرد: مثلث شوم ارتجاع عرب، استکبار جهانی و رژیم نامشروع اسرائیل با تمام توان اقتصادی و جنگ افزارهای پیشرفته نظامی از طریق تشکیل و تدارک گروه های تکفیری بدنبال ناکام کردن نهضت بیداری اسلامی و موج اسلام خواهی در جهان هستند.
 
وی یادآور شد: سیاست های داهیانه مقام معظم رهبری و هوشمندی دولتمردان، نقشه آنها را خنثی و باعث رسوایی شان در بین افکار عمومی جهان شده است.
 
وی در آخرین فر از سخنان خود تاکید کرد: راه اندازی دفتر اتحادیه اروپا در ایران به جز شر و گرفتاری داخلی و خارجی و دخالت در امور سیاسی هیچ منفعتی برای کشور و مردم ما ندارد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار