سرمربی تیم فوتبال ساحلی پدیده کاسپین ساری گفت: بازیکنان تیم بارسلونای اسپانیا برای حضور در تورنمنت چهارجانبه فوتبال ساحلی به ساری سفر می‌کند.
کد خبر: ۳۲۸۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲ 13 November 2016
افشین امیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ان اظهار کرد: تورنمنت مسابقات جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی جهان که به میزبانی امارات انجام شد، با حضور مسؤول کمیته فوتبال ساحلی جهان امضا شد.
 
وی با بیان اینکه این مسابقات با حضور چهار تیم در سه روز در ساری برگزار می‌شود، افزود: جایزه نقدی دلاری برای سه تیم اول این مسابقات در نظر گرفته که از طرف سازمان جهانی پرداخت می‌شود.
 
سرمربی تیم فوتبال ساحلی پدیده کاسپین ساری با اشاره به اینکه یکی از بندهای این تورنمنت حضور تیم بارسلونای اسپانیا با تمامی بازیکنان است، تصریح کرد: جلساتی که با دخیا، مسؤول کمیته داوران فوتبال ساحلی سازمان جهانی، قرار شد داوران فیفا این مسابقات را قضاوت کنند.
 
این مسؤول با بیان اینکه تورنمنت فوتبال ساحلی در دهه فجر برگزار می‌شود، اظهار کرد: دو تیم دیگر این تورنمنت بین‌المللی از میان کشورهای برزیل، سوئیس، آلمان، پرتغال، فرانسه و ایتالیا به انتخاب سازمان جهانی گزینش می‌شوند.   
 
امیدی در پایان با تشکر از حمایت‌های مدیرعامل این باشگاه، گفت: قرارداد باشگاه پدیده کاسپین ساری با سازمان جهانی پنج ساله بوده و مسابقات بین‌المللی فوتبال ساحلی ساری در تقویم مسابقات سازمان جهانی فوتبال ساحلی نیز ثبت شد.
 
فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار