نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: نسل چهارم انقلاب با حضور در صحنه های مختلف بویژه روز ۱۳ آبان نشان داده است بصیرت و آگاهی کافی برای مسئولیت پذیری را دارد.
کد خبر: ۳۲۳۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹ 03 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین، داود محمدی در حاشیه تجمع بزرگ استکبارستیزی در روز ۱۳ آبان در قزوین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: حضور پرشور مردم در روز ملی مبارزه با استکبار نشان داد بسیار آگاه و هوشیار است و هر جا که لازم باشد با همه وجود در خدمت نظام است.

وی افزود: بصیرت و معرفت رمز موفقیت در همه امور است و اگر نسل جوان ما این موضوع را جدی بگیرد و به آن اهمیت دهد هرگز از مسیر خارج نخواهد شد.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آمریکا نشان داده که چهره منحوسی دارد هرچند ظاهر خود را بزک کرده و ملتها را فریب می دهد اما با مروری بر تاریخ و رویدادهای مختلف که در جهان رخ می دهد می توان با ماهیت واقعی استکبار اشنا شد.

وی گفت: اگر هوشیار باشیم و حرکات دشمن را رصد کنیم و مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم براحتی می توانیم با نیت های استعماری و استثماری آمریکا آشنا شویم و فریب نیرنگهایش را نخوریم.

محمدی حضور مردم بویژه دانش آموزان در مراسم روز ۱۳ آبان را بیانگر بینش و آگاهی مردم دانست و یادآورشد: خوشبختانه جوانان و نوجوانان ما هم به مرحله ای از آگاهی و بینش رسیده اند که حق و باطل را تشخیص می دهند اما در هر شرایطی نباید بصیرت افزایی را فراموش کنند.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رمز موفقیت همه ما داشتن بصیرت در کار است و دانش آموزان و دانشجویان ما هم باید این موضوع را جدی بگیرند و با هوشیاری مراقب همه حرکت های دشمن باشند تا آسیب نبینند.

جمعی از دانش آموزان شرکت کننده در تجمع بزرگ استکبار ستیزی قزوین هم در گفتگو با خبرنگار مهر حضور خود در این اجتماع را آگاهانه و با بصیرت اعلام کردند.

حسین که در مقطع دبیرستان تصحیل می کند و با لباس نظامی در مراسم شرکت کرده، می گوید: با لباس نظامی آمدیم تا بگوییم در این سن هم آمادگی نظامی داریم تا در برابر دشمن بایستیم و از کشورمان دفاع کنیم.

علی دانش آموز دیگری است که با هیجان شعار مرگ بر آمریکا سرداده و می گوید: با این حضور نشان می دهیم که هرگز تسلیم آمریکا و خواسته های استکباری اش نمی شویم.

عباس هم دراین تجمع اظهارداشت:مهمترین پیام مااین است که مبارزه کوچک و بزرگ نمی شناسد وهرکس بصیرت داشت و به آگاهی برسد براحتی می تواند بدی و خوبی و ظلم و ستمی که از سوی آمریکا به برخی کشورها تحمیل می شود را تشخیص داد.

محمد هم که با دوستان خود به مراسم ۱۳ آبان آمده در مورد علت حضورش در تجمع ۱۳ آّبان به خبرنگار مهر اظهارداشت:می خواهیم به همه مردم جهان بگوییم کشورمان را دوست داریم و به آمریکا اعتماد نمی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار