عباس اهرابی :
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه هم‌اکنون بیش از دو هزار نفر از مددجویان پشت نوبت دریافت وام‌های قرض‌الحسنه قرار دارند، اظهار کرد: امیدوارم با کمک‌های خیران سپرده‌گذاری آن‌ها در شعبه قرض‌الحسنه امداد زمینه ارائه این تسهیلات به مددجویان فراهم شود.
کد خبر: ۳۱۳۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷ 18 October 2016
عباس اهرابی در گفت و گو با خبرنگار تابناک خراسان شمالی  از دستگاه‌های مختلف و مردم خیر استان خواست تا با افتتاح حساب در این صندوق و سپرده‌گذاری در آن در ارائه وام قرض‌الحسنه به نیازمندان شریک شده تا کرامت انسانی نیازمندان حفظ شود.
 وی گفت: سال گذشته بیش از سه هزار و ۸۲۰ فقره وام قرض‌الحسنه در اختیار مددجویان قرار گرفت که برای این وام‌ها بیش از ۵۱ میلیارد ریال هزینه شد.
اهرابی به فعالیت‌های کمیته امداد در حوزه پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه در نیمه نخست امسال اشاره کرد و افزود: نیمه نخست امسال کمیته امداد موفق شده است بیش از ۲۱ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه از محل منابع دولتی و غیردولتی و بازپرداخت اقساط به بیش از یک هزار و ۳۶۰ مددجو و نیازمند استان اعطا کند.
مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: این مبالغ در سرفصل وام‌های مسکن نیازمندان، وام کارگشایی و محکومین پرداخت‌شده است که یک هزار و ۲۴۰ مورد از وام‌های پرداخت‌شده در بخش وام‌های کارگشایی، ۱۱۶ مورد آن وام مسکن و یک مورد نیز وام دیه غیر عمد محکومین بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار