اسفنانی:
تابناک: نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سر شاخه‌های زاینده رود در شهرستان‌های حوزه انتخابیه اش وجود دارد، گفت: با وجود این که در این منطقه، آب شهرها و روستاهای زیادی تامین می‌شود، اما متاسفانه مردم این شهرستان‌ها حق برداشت آب را ندارند و از اعتبارات خشکسالی هم بی بهره هستند.
کد خبر: ۳۱۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸ 04 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمدعلی اسفنانی در بازدید از روستاهای بخش چنارود شهرستان چادگان در جمع مردم اظهار کرد: متاسفانه نحوه تقسیم اعتبارات خشکسالی در استان عادلانه نیست و به حوزه انتخابیه فریدن بزرگ کم لطفی می‌شود.

وی تصریح کرد: نامه‌ای در این خصوص به رئیس جمهور ارسال کردم و خواهان تجدید نظر مسئولان نسبت به این حوزه‌ها هستیم چرا که باید به این منطقه یک نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی اجرای طرح‌های هادی در روستاهای بخش چنارود را لازم دانست و خاطر نشان کرد: باید برای اجرا و تکمیل طرح هادی این روستاها یک عزم جدی برای شروع و تکمیل آنها ایجاد شود چرا که در روستاهای این بخش طرح هادی اصلا اجرا نشده و تعداد محدودی از روستاها به صورت خیلی ناچیز و نیمه کاره رها شده‌اند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار