همزمان با سراسر کشور سیزدهمین دوره آزمون حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم و نهج البلاغه در حضور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و معاون سیاسی امنیتی استاندار در قم برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۹ 03 May 2015
به گزارش تابناک قم، این آزمون که به گفته حجت الاسلام شفیعی مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و دبیر ستاد برگزاری سیزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و نهج البلاغه در قم از مهم‌ترین برنامه‎های این دفتر به شمار می رود با شرکت بیش از 900 قرآن آموز، در حضور امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام بنایی معاون سیاسی امنیتی استاندار در دبیرستان امام صادق (ع) قم برگزار شد.

شرکت کنندگان در این آزمون از سوی 16 موسسه تحت حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و همچنین به صورت آزاد، در رشته های مفاهیم مقدماتی، مفاهیم تکمیلی، تدبر در قرآن، مفاهیم نهج البلاغه، حفظ جزء 30، حفظ جزء اول، حفظ موضوعی قرآن، حفظ 5 جزء اول، حفظ 10جزء اول، حفظ 15 جزء اول، حفظ 20 جزء اول و همچنین حفظ کل قرآن کریم، به رقابت پرداختند.

به گفته دبیر ستاد برگزاری سیزدهمین دوره آزمون حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم و نهج البلاغه در قم، اعلام نتایج آزمون تا نیمه اول خردادماه، صدور گواهینامه قبول شدگان نیز تا تیرماه و تقدیر از برگزیدگان نیز در تابستان سال جاری صورت خواهد گرفت.

علاقمندان می توانند برای شرکت در دوره های بعد این آزمون به یکی از موسسات قرآن و عترت استان مراجعه کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار