کد خبر: ۲۹۴۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۹ 12 September 2016


نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: همه باید قدردان خانواده‌های شهدای پلیس باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی عصر امروز در مراسم یادواره 270 شهید نیروی انتظامی استان البرز که با حضور سردار اشتری فرمانده ناجا اظهار داشت: شهدا الگوهایی بزرگ برای ما محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه در این راستا باید قدردان آنان بوده بیان داشت: در این راستا باید با الگوگیری از شهدا راه آنان را ادامه داده و صلابت و اقتدار آنان را در رأس کارهای خود قرار دهیم.

امام جمعه کرج بیان داشت: شهدای نیروی انتظامی برای دفاع از کیان اسلام جان خود را از دست دادند لذا می‌توانند به عنوان الگوهایی بزرگ در جامعه محسوب شوند لذا ما باید همه قدردان خانواده‌های آنها باشیم.

حسینی همدانی در بخشی دیگر از سخنان خود به مدافعین حرم اشاره کرد و گفت: هر دو مدافع هستند یکی مدافع حریم و دیگری مدافع حرم که این تقارن پر از رمز و راز است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی تأمین کننده امنیت در جامعه است، بیان داشت: شغل نیروی انتظامی از ارزش و اعتبار بالایی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز خدمت کردن در این نیرو را نیز لطف الهی دانست و گفت: نیروی انتظامی در ایران ارزشی و الهی حافظ ارزش‌ها و احکام الهی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار