استاندار آذربایجان‌شرقی:
استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: امیدواریم پایان سال کارنامه ستاد اقتصاد مقاومتی درخشان باشد و شرمندگی مقام معظم رهبری از بیکاری جوانان به لبخند رضایت تبدیل شود.
کد خبر: ۲۹۴۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴ 11 September 2016
اسماعیل جبارزاده عصر امروز در جلسه شورای اقتصاد مقاومتی استان با حضور وزیر کشور اظهار داشت: در چند سال گذشته جدیت و پیگیری وزارت کشور در حل مشکلات بخش خصوصی را شاهد بودیم که بی‌سابقه بود.

وی افزود: فقط 30 نامه از طرف معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور در موضوع حل مشکلات شرکت تراکتور سازی ارسال شده که ما در گذشته چنین پیگیری‌هایی را معمولا شاهد نبودیم و تلاش این است که این باور را در بخش خصوصی ایجاد کنیم که باید موتور متحرکه اقتصاد باشند و به جایگاه واقعی خود برسند.

استاندار آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: تلاش کردیم بگوییم دولت رقیب بخش خصوصی نیست بلکه در کنار بخش خصوصی و حامی آنها است و در هر واحدی موفقیتی باشد حق مصادره نداریم و اینها حق بخش خصوصی است.

این مسئول با بیان اینکه سال گذشته از میان 22 صادرکننده نمونه کشوری هشت مورد مربوط به استان ما بود گفت: اتفاقات مبارکی در استان برای رفع مشکلات افتاده و مطمئن هستیم اگر آذربایجان‌شرقی به حرکت درآید سایر استان‌ها هم به حرکت در خواهند آمد و امیدواریم آنچه مورد انتظار رهبری و دغدغه رئیس جمهور است بخشی از بار را به دوش بکشیم و پایان سال کارنامه ستاد اقتصاد مقاومتی درخشان باشد و شرمندگی مقام معظم رهبری از بیکاری جوانان را به لبخند رضایت تبدیل کنیم./فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار